In kdo je glavni na kitajskem avtomobilskem trgu? Seveda Kitajci...

Kitajsko združenje za osebne avtomobile (CPCA) in Kitajsko združenje proizvajalcev avtomobilov sta objavila poročila o kitajski avtomobilski industriji za prvo polovico leta.

V prvem polletju sta kitajska avtomobilska proizvodnja in prodaja i13,9 milijona oziroma 14,1 milijona vozil, kar je 4,9 % oziroma 6,1 % več kot v enakem obdobju lani. Zlasti se je zviišala stopnja rasti prodaje novih električnih vozil, ki je bila bistveno višja kot pri vozilih na bencinski pogon in predstavlja 35,2-odstotni tržni delež.

profimedia

Poleg tega je skupni obseg prodaje prvih desetih kitajskih avtomobilskih podjetij znašal 11,9 milijona vozil, kar je 6,3-odstotno medletno povečanje in predstavlja 84,8-odstotni delež celotne prodaje avtomobilov. Natančneje, obseg prodaje treh največjih proizvajalcev avtomobilov (BYD, Chery in Geely) je znašal 4,9 milijona vozil, kar predstavlja 34,7 % tržnega deleža.

AM

Na lestvico desetih avtomobilskih znamk z največjo prodajo se je od evropskih proizvajalcev uvrstil samo Volkswagen, ki je na visokem drugem mestu, na šestem in osmem sta japonski Toyota in Honda, na devetem ameriška Tesla, vse ostale pa so kitajske.