Infiniti predčasno predstavlja novega QX50: variabilna kompresija v boj s hibridi

Prvič bo avto postavljen na ogled naslednji teden na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, z novim pogonskim agregatom pa Infiniti odkrito napada hibridne in dizelske motorje.

Infiniti predčasno predstavlja novega QX50: variabilna kompresija v boj s hibridi (foto: Infiniti) Infiniti
24. 11. 2017

Nekateri avtomobilski proizvajalci svoje novosti, namenjene za predstavitev na avtomobilskih salonih, skrbno skrivajo vse do zadnjega, do uradne predstavitve na razstavnem salonu. Spet drugi raje stopnjujejo napetost z različnimi videi in fotografijami detajlov novih avtomobilov. Zdi se, da je takih proizvajalcev zadnje čase vedno več, mednje pa se uvršča tudi Infiniti, ki je danes predstavil prvo uradno fotografijo serijske različice športnega terenca QX50, prvič kot študijo predstavljenega že v Detroitu.

Čeprav gre za avtomobil, ki bi se po videzu sodeč lahko spopadel tudi z nekoliko bolj neurejeno vozno podlago, pa bo novi QX50 po besedah tovarne v osnovi opremljen zgolj z dvokolesnim pogonom, pogon na vsa štiri kolesa pa bo dobavljiv ob doplačilu. Avtomobil je sicer zasnovan na popolnoma novi platformi, zaradi katere bo avtomobil omogočal kar najbolj optimalen izkoristek prostora v kabini in prtljažnem prostoru. Zaradi uporabe novega visoko nateznega jekla bo šasija tudi precej bolj čvrsta.

Veliko moči in navora in hkrati (po napovedih proizvajalca) nizka poraba

Še bolj pa pri Infinitiju poudarjajo nov motor. V QX50 bo namreč vgrajen dvolitrski turbo bencinski agregat s skupno močjo 286 'konjev' (ali natanko 200 kilovatov) in pa navorom 380 Nm. Ta bo nadomestil stari bencinski agregat šestvaljne zasnove, od katerega naj bi bil v primerljivi različici s štirikolesnim pogonom za kar 35 odstotkov varčnejši.

Posebnost novega motorja z oznako VC-Turbo je v tem, da gre po besedah japonskega proizvajalca za prvi avtomobilski motor, ki lahko samodejno prilagaja kompresijo v motorju. S tem se očitno želijo izogniti uporabi zadnje čase vse manj priljubljenih dizelskih motorjev. Z njim namreč želijo dokazati, da je mogoče tudi z bencinskim motorjem doseči tako velik navor in hkrati nizko porabo, kot naj bi jo po splošnem prepričanju lahko dosegli le dizelski in hibridni avtomobili.

Jure Šujica
Foto: Infiniti

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri