Alfa Romeo Giulia in Stelvio z osveženim slogom in novo tehnologijo ter z ohranjenim dinamičnim obnašanjem na cesti.
Ljubitelji italijanske športne znamke, ki so pričakovali kaj več kot diskretno osvežitev, so se ušteli, kajti razen nove maske in prilagodljivih matričnih žarometov ter spremenjenih zadnjih luči, je na zunanjosti bolj malo sprememb.
Nekaj več novosti je v notranjosti, glavna je digitalna instrumentna plošča, ki vključuje nov, popolnoma digitalni 12,3-palčni zaslon, z dostopom do vseh informacij o vozilu in parametrov, povezanih s tehnologijami avtonomne vožnje. Poleg tega si je mogoče »pričarati« tri različne postavitve oziroma podobe.
Giulia in Stelvio novega modelnega leta nimata mehanskih sprememb, na novo je na voljo turbodizelski štirivaljnik s 118 kilovati (160 KM), poleg tega pa ostajata prisilno polnjeni 2-litrski bencinski štirivaljnik z 205 kilovati (280 KM), ki je povezan s pogonom na zadnja kolesa za Giulio, in enak bencinski ali dizelski motor s 154 kilovati (210 KM), oba s štirikolesnim pogonom pogon za Stelvio. V vseh primerih je motor povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ZF z Alfinim Q2 diferencialom z omejenim zdrsom na zadnji premi.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"