Trojica Maseratijev je dobil novo zalogo bencinske moči

11. 8. 2020 | Jure Šujica
Deli

Serija Trofeo v vse tri aktualne modele prinaša najmočnejše osemvaljnike v zgodovini znamke.

Italijanski Maserati je pred časom napovedal prihod novega superšportnega avtomobila, modela MC20 in z njim povzročil kar nekaj nemira med najpremožnejšimi ljubitelji znamke. A medtem, ko se je zdelo, da bo to njihova edina letošnja novost, pa druge kar dežujejo po tekočem traku. Če smo tako pred nekaj tedni spoznali njihovega prvega hibrida, osnovanega na modelu Ghibli, pa so včeraj Italijani zavili v drugo skrajnost, iz ekoloških v športne vode.

Katalog vozil znamke Maserati je tako po novem bogatejši za družino vozil znamke Trofeo. Predelave so bili deležni vsi trije aktualni modeli, Ghibli, Quattroporte in Levante, inženirji pa pri njihovem snovanju niso imeli nobenih zavor. Vsem trem so namreč namenili osemvaljne motorje – Ghibliju prvič, odkar je prišel na trg.

Prav agregat, ki je dobil mesto v obeh limuzina je vsaj z Maseratijevega vidika mojstrovina svoje vrste. Gre za najmočnejši tovrsten motor doslej, saj bo v obeh modelih proizvedel kar 580 'konjev' (426 kilovatov) moči – in to iz vsega 3,8 litrov prostornine, za kar gre zasluga dvema turbo puhaloma, ki bosta v motor potiskala stisnjen zrak.

Vsi preko 300

S tako zalogo moči bosta obe limuzini postali tudi najhitrejši limuzini z Neptunovim trizobom na motorni maski. Njuna najvišja hitrost bo namreč znašala kar 326 kilometrov na uro, do 100 kilometrov pa bosta pospešila v 4,3 (Ghibli) oziroma 4,5 sekundah (Quattroporte). Manjši bo tako celo nekoliko v prednosti.

Čeprav nekoliko počasnejši pa bo za dva kilometra mejo 300 kilometrov na uro presegel tudi Levante. Slednji bo namreč deležen nekoliko šibkejšo izvedbo zgoraj omenjenega motorja, ki bo pod pokrovom križanca razvila 'le' 530 'konjev' ali 390 kilovatov.

Motornim zmogljivostim bo posledično prilagojena tudi elektronika avtomobilov. Tako bo med drugim voznikom na voljo vozniški program Corsa (dirkališče). Hkrati bo Levanteju prvič doslej vgrajena funkcija Lauch control za pomoč pri agresivnem speljevanju z mesta.

Sicer pa je Maserati trojici namenil tudi nekaj oblikovalskih sprememb in dodatkov. Povsem preoblikovane bodo tako zadnje luči, zagotovo pa bo le težko prezreti rdeče obarvane zračne odprtine na stranicah vozil ter v rdeče obarvane strele na spodnjem delu prepoznavnega trizoba.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj