Japonska znamka zapušča Evropo?

27. 7. 2020 | Jure Šujica
Deli

Prvi korak je posodabljanje modelne flote in predstavljanje novih modelov.

Znamka Mitsubishi v zadnjem obdobju ne velja za eno izmed najbolj prepoznavnih v Sloveniji in Evropi na splošno. Nenazadnje njihovi avtomobili na vrh razreda ciljajo le v nišnem razredu poltovornjakov, kjer po prodaji zasedajo drugo mesto (z L200), relativno dobro prodajo pa beleži tudi priključnoi-hibridni Outlander. Hkrati zadnja leta več časa kot predstavljanju novih modelov namenjajo osveževanju obstoječe flote. In kot vse kaže s strani Mitsubishija v Evropo v prihodnje ne bo prišel noben nov avtomobil več.

Kot poroča britanski Autocar naj bi namreč Mitsubishi do nadaljnjega prekinil s predstavitvami novih modelov v Evropi, najverjetneje pa tudi v Severni Ameriki. Še več, sledil naj bi celo popoln umik iz obeh trgov, kjer znamka beleži le eno- oziroma 0,9-odstoten tržni delež. Na domačem trgu oziroma na trgih jugovzhodne Azije naj bi bil ta delež precej večji in sicer 6,4-odstoten, zaradi česar naj bi v tem državam v prihodnje namenjali največ pozornosti.

Optimizacija denarnih tokov

Do leta 2022 naj bi Mitsubishi tako poskrbel za 'trajnostno rast' prihodkov, kar naj bi poleg umika iz posameznih trgov dosegli tudi z zaprtjem nekaterih zastopništev ter drugimi ukrepi, kot je spodbujanjem souporabe vozil. Britanski predstavnik japonske znamke sicer tovrstnih načrtov ni potrdil, so pa za omenjeno spletno stran zatrdili, da v podjetju vsaj zaenkrat še ne bodo prenehali s prodajo novih vozil.

Znamka Mitsubishi, sicer del skupine Nissan-Renault sicer ni edina znamka koncerna, ki naj bi v prihodnje v želji po optimizaciji denarnih tokov izvedla umik iz posameznih trgov. Nedolgo tega so namreč na dan prišle informacije o tem, da se tudi Nissan umika iz Evrope, hkrati pa se Renault umika iz kitajskega trga osebnih vozil.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem