Japonski mikro avtomobil napada evropske tekmece, predvsem pa je cenejši

7. 6. 2025 | Matjaž Gregorič

Majhen japonski enosedežnik je naprodaj za 6.660 evrov, kar je  občutno ceneje kot v Evropi najbolj priljubljeni Citroen Ami.

Mikro avtomobili so precej ozka tržna niša, v kateri ni velike izbire, niti se veliko proizvajalcev ne ukvarja s to kategorijo. Svojo priložnost pa očitno vidijo pri japonskem KG Motorsu, kjer so predstavili nizkocenovni električni enosedežnik Mibot, ki bi ga radi prodajali po vsem svetu.

Da ne bo pomote, KG Motors nima nobene povezave z južnokorejskim proizvajalcem KGM oziroma KG Mobility, ki se je preimenovalo iz SSangYonga, pač pa gre za japonsko zagonsko podjetje, ki se je avtomobilskega posla lotilo zelo ambiciozno.

Japonski mikro avtomobil napada evropske tekmece, predvsem pa je cenejši
KG Motors

MiBot je 26 centimetrov ožji od Citroena Amija in je visok manj kot 1,5 metra. dolžina je nekaj manj kot 2,5 metra, v notranjosti pa je samo sedež za voznika. Vozilo so postavili na drobna 12-palčna kolesa, vendar se lahko postavi s 100 kilometrov dosega, ko ima polno baterijo.

Odprla je možev dnevnik. Kar je videla, jo je pustilo brez besed

Električni malček doseže najvišjo hitrost 60 kilometrov na uro, kar je 15 kilometrov na uro hitreje od morda najbolj znanega sodobnega evropskega mikro avtomobila.

Japonski mikro avtomobil napada evropske tekmece, predvsem pa je cenejši
KG Motors

Pri KG Motors trdijo, da polnjenje baterije traja približno pet ur, v notranjosti pa bo mogoče prevažati do 45 kilogramov tovora. Med opremo je tudi nekaj luksuznih dodatkov kot so ogrevani sedeži, zaslon na dotik, več zvočnikov in celo klimatska naprava.

Naročila za novinca  so že mogoča in zagonsko podjetje iz Hirošime je že uspelo zbrati več kot 2200 prednaročil, čeprav so jih sprva pričakovali največ 300. Cena mikro avtomobila se začne pri 1,1  milijona jenov, kar je preračunano okoli 6.660 evrov.