Nova Toyota Corolla prihaja kot avtomobil z motorjem z notranjim zgorevanjem, hibrid, priključni hibrid in električni avtomobil
Toyota je na sejmu mobilnosti v Tokiu predstavila konceptno študijo nove Corolle, ki jo bodo poslali na ceste z različnimi pogonskimi možnostmi, prvič tudi v baterijsko električni izvedbi. Čeprav gre šele za konceptni avtomobil, naj bi bila nova generacija za serijsko proizvodnjo pripravljena že naslednje leto.
Oblikovalska študija, ki je nastala v Toyotinem oblikovalskem centru v Nici, poudarja čiste linije in sodoben oblikovalski jezik. Notranjost je svetla in pregledna, z obsežno zasteklitvijo, več zasloni in vitko sredinsko konzolo. Kljub prefinjeni notranjosti Toyota Corolle ne namerava postaviti v prestižnejši razred.
Zdajšnja Corolla temelji na platformi, ki omogoča motorje z notranjim zgorevanjem, hibride in priključne hibride. Električna različica naj bi uporabljala platformo, ki je tudi osnova za modela bZ4X in novi C-HR+, zato bi lahko bile tehnične specifikacije podobne kot pri C-HR+, oziroma izvedbe s pogonom spredaj in dosegom več kot 600 kilometrov, in različico s pogonom na vsa kolesa s pospeškom od 0 do 100 kilometrov na uro v približno petih sekundah.
Uradnega datuma predstavitve pri Toyoti še niso obelodanili. Ker je bil trenutni model predstavljen leta 2018 (oziroma 2019 v Evropi), je verjetno, da bo generacija na cestah že v letu 2026, ni pa nujno, da bo na vseh trgih na voljo z vsemi pogonskimi sklopi.
 
                     
                         
                        

 
                            