Cene nekaj let starih vozil zato že presegajo cene novih vozil, kjer je dobava nemotena.
Toyota Land Cruiser velja za posebneža med avtomobili. Skozi desetletja si je namreč ustvarila edinstven ugled, kar se kaže tudi v dolgi lastniški dobi in posledično izredno majhni ponudbi rabljenih vozil, ne glede na trg. To pa ne velja zgolj za Toyotinega križanca, marveč tudi za brata po imenu Lexus LX. Težava tako nastopi, ko začne vozil primanjkovati tudi v salonih, kjer prodajajo nova vozila.
Prav to se namreč sedaj dogaja na Japonskem. Tudi tam namreč oba terenca veljata za bolj priljubljena, v trenutni situaciji, ko primanjkuje polprevodnikov in se čakalna doba podaljšuje za vsa vozila, pa je čakalna doba zanju presegla vse rekorde. Kupci morajo namreč za dobavo novih vozil po poročanju nekaterih medijev (ki naj bi informacije od tem dobili neposredno pri Lexusu) čakati kar štiri leta.
Novi cenejši od rabljenih
Nastala situacija je cene rabljenih vozil posledično pognala v nebo in preko vseh meja. Za tri ali štiri leta stara vozila namreč trgovci zahtevajo tudi preko 100.000 ameriških dolarjev, tudi deset in več let stari primerki pa še vedno dosegajo ceno okrog 30.000 ameriških 'zelencev'.
Očitno pa je težava omejena zgolj na domači, japonski trg. Na ameriški celini namreč dobava novih vozil, izdelanih v ZDA in Kanadi poteka nemoteno, čakalne dobe pa so, tudi za prihajajoči model (če že) neznatne. Ob tem se bo cenik za nova vozila pričel 'že' pri dobrih 88.000 dolarjih, kar je seveda precej manj, kott pa zahtevajo japonski reprodajalci.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj