Je Ferrari vendarle dobil novega generalnega direktorja?

Uradne potrditve še ni, več virov pa omenja eno ime, za katerega naj bi se navduševal tudi predsednik znamke.

Je Ferrari vendarle dobil novega generalnega direktorja? (foto: Ferrari) Ferrari
15. 12. 2020

Pri Ferrariju je pred dnevi izbruhnila novica, da se iz sedeža generalnega direktorja poslavlja Louis Camilleri, ki je ob tem napovedal takojšnjo upokojitev. Camilleri je s položaja, na katerem je nasledil pokojnega Sergia Marchionneja, odstopil precej nepričakovano, kar je za italijansko znamko, ki sicer zadnja leta beleži odlične poslovne rezultate pomenilo velik udarec. Kot razlog za odstop je 65-letnik navedel osebne razlog, ki pa so verjetno povezani tudi z nedavno prebolelo okužbo z virusom Covid-19.

Pri Ferrariju so posledično takoj pričeli z iskanjem njegovega naslednika, pri čemer pa, zanimivo, novega človeka, ki bo zasedel mesto direktorja niso iskali v svojih vrstah. Namesto tega so iskali novo ime, ki doslej še ni bilo povezano z znamko, pri čemer pa naj se ne bi omejevali na posameznike, ki že delujejo v avtomobilskem svetu, pač pa naj bi bile ključnega pomena predvsem vodstvene kapacitete. A kot vse kaže, bo na čelo znamke iz Maranella vseeno stopil človek, ki podjetje še kako dobro pozna.

Po poročanju italijanskega časnika  Il Messaggero naj bi namreč vodenje Ferrarija najverjetneje prevzel Mike Manley, sicer generalni direktor koncerna FCA, ki združuje znamki Fiat in Chrysler. Tej odločitvi naj bi bil nenazadnje naklonjen tudi John Elkann, predsednik Ferrarija in koncerna FCA, ki trenutno opravlja delo generalnega direktorja.

Uradne informacije o tem, da bi Manley nasledil Camillierija sicer še ni, da bi se to lahko zgodilo pa nakazuje več faktorjev. Manley je namreč s koncernom FCA povezan že vse od leta 2009, ko je prevzel vodenje znamke Jeep. Hkarti se bliža združitev koncernov FCA in PSA, vodenje skupnega podjetja, združenega pod imenom Stellantis pa bo prevzel generalni direktor PSA, Carlos Tavares, s čimer bi bila vloga Manley-ja znotraj koncerna zagotovo manjša kot doslej.