Indijska Mahindra in Jeep, ki sodi pod okrilje koncerna Stellantis, sta se v Avstraliji znašla na sodišču zaradi domnevne kraje dizajna
Indijska Mahindra velja v domovini za uveljavljeno avtomobilsko znamko in pa proizvajalca terenskih vozil Ob tem podroben pregled njihovih vozil razkrije, da so oblikovalci v zgodovini večkrat navdih iskali pri konkurenci. No, tokrat pa so šli očitno predaleč, kar dokazuje njihov najnovejši model.
Je novi Mahindra Thar res prerisani Jeep Wrangler? Tako trdijo pri Jeepu, znamki, ki je del koncerna Stellantis, ki so indijsko znamko terenskih vozil Mahindra obtožili, da je kopirala podobo njihovega najbolj prepoznavnega modela.
Primer se je že znašel na zveznem sodišču, zaenkrat res le v Avstraliji, kjer Thar še ni zapeljal na trg. Pri Mahindri se sicer branijo, da zaenkrat ni načrtov, da bi Thara prodajali tudi v Avstraliji, če pa boto to nameravali, pa da bodo predtem ustrezno obvestili Jeep. Dodajajo še, da glede na izjemno veliko povpraševanje na domačem indijskem trgu zaenkrat sploh ni predvidena prodaja kjerkoli drugje izven Indije.
Je pa zanimivo, da sta se obe podjetji na sodišču znašli le pet mesecev po sporu, ko so pri Jeepu podjetje Mahindra & Mahindra (lastnico znamke Mahindra) obtožili, da je s podobo projekta Roxor kršila pravica glede podobe Jeepove blagovne znamke. Ameriška komisija za mednarodno trgovino je tedaj sicer ocenila, da Mahindra ni kršila teh pravic.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del