Je takšna modernizacija klasičnega Ferrarija 250 GT bogokletna ali ne? Presodite sami

Karoserija in kolesa z naperami ponujajo klasičen videz, a je kmalu mogoče ugotoviti, da gre za avtomobil s precejšnjim pridihom sodobnosti.

Je takšna modernizacija klasičnega Ferrarija 250 GT bogokletna ali ne? Presodite sami (foto: RML) RML
15. 12. 2021

Modernizacija in vgrajevanje sodobnih komponent ter materialov kot so ogljikova vlakna v klasične Ferrarije, kakršen je 20 GT SWB (kar označuje krajšo medosno razdaljo) se verjetno številnim avtomobilskim navdušencem zdi bogokletno dejanje. A pri britanskem podjetju RML so se stvari lotili nekoliko drugače. Njihov avtomobil, ki bo nared čez približno mesec dni je namreč klasičen Ferrari le na prvi pogled.

Britansko podjetje s 40 leti izkušenj na področju priprave in izdelovanja športnih ter dirkalnih avtomobilov se je lotilo projekta izdelave sodobnega avtomobila, ki bo na prvi pogled spominjal na legendarnega Ferrarija. Karoserija avtomobila je namreč v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken in je z dolžino 4.264 milimetrov ter širino 1.954 milimetrov tudi nekoliko večja, kot pri izvirniku. Šasija je medtem povzeta po izvirniku, ki je ob predstavitvi veljal za enega najboljših in najbolje vodljivih avtomobilov.

 Pod motornim pokrovom bo nameščen 5,5-litrski Ferrarijev motor, ki so ga pri RML-u nekoliko obdelali in s tem ob pomoči po meri narejenega izpušnega sistema zagotovili, da bo zvenel vsaj približno tako kot klasični športniki, ki so pred pol stoletja prihajali iz delavnic podjetja iz Maranella. Proizvedel bo sicer 485 'konjev' oziroma 357 kilovatov moči, najvišja hitrost pa naj bi znašala 297 kilometrov na uro. Do 100 ikilometrov na uro bo medtem z mesta pospešil v 4,1 sekundi.

Preberite še: Ferrari 250 GTO doživlja moderno reinkarnacijo - a z dodatkom

Klasičnemu videzu navkljub pa bo avtomobil poln sodobnih dodatkov. Vanj bo tako vgrajen komplet električno pomičnih sedežev (kjer bodo prostor našli tudi dva metra visoki posamezniki), kopica držal za pijačo, klimatska naprava in pa infozabavni sistem, ki bo hkrati ponujal možnost povezave s pametnim telefonom.

Prvi avtomobil, prototip, ki ga označujejo kot nulti avtomobil bo tako nared kmalu po novem letu, odet pa bo v posebno modro barvo, ki so jo pri RML-u razvijali kar nekaj časa. Prav barva (paleta slednjih naj bi bila neskončna) pa bo le eden izmed številnih elementov, ki jih bodo lahko kupci izbirali sami. A teh bo malo. Pri RML-u bodo namreč izdelali zgolj 30 vozil, cene pa zaenkrat še niso znane.