Je to najbolj vznemirljivi odprti športni dvosed sodobnega časa?

21. 8. 2022 | Matjaž Gregorič

Pri Bugattiju spravljajo na ceste novi Mistral W16, s katerim se bodo poslovili od legendarnega pogonskega stroja. Vseh  99 primerkov je že razprodanih

Vse od predstavitve Veyrona leta 2005 je motor W16 utripajoče srce vsakega Bugattija. A vsak še tako briljantnemu pogonskemu stroju je nekoč namenjeno slovo. In pri Bugattiju ga bodo upokojili na najbolj časten način: vrtel se bo v novem Mistralu, v enem najbolj vznemirljivih, ekskluzivnih, elegantnih in močnih odprtih športnih dvosedov.

Z motorjem, ki razvije 1176 kilovatov (1600 KM), Mistral zmore več od katerega koli avtomobila z odprto streho. Zasnova in ​​inženiring sta popolnoma po meri; obstoječe karoserije niso samo preprosto odrezali nad stebričkoma A, da bi naredili prostor za novo zasnovo z odprto streho, ampak so jo preoblikovali v bolj zaobljeno silhueto brez ogrožanja čvrstosti.

Je to najbolj vznemirljivi odprti športni dvosed sodobnega časa?
Bugatti

Achim Anscheidt, direktor oblikovanja pri Bugattiju, je dejal: »Zavedamo se, da bo imel Mistral vedno posebno mesto v zgodbi o Bugattiju, saj bo zadnji, ki ga bo poganjal največji motor v cestnem serijskem avtomobilu. Kot oblikovalska ekipa smo čutili ogromen pritisk, da zagotovimo slog, ki takoj prenese ta prelomni trenutek in črpa navdih iz nekaterih najlepših odprtih dvosedov v zgodovini Bugattija.”

Nova študija razkriva, kako alkohol vpliva na možgane

Je to najbolj vznemirljivi odprti športni dvosed sodobnega časa?
Bugatti

Poleg tega Mistral vsebuje najnovejše inženirske inovacije in Bugattijevi napredni kompozitni materiali so združeni z vrhunskim 3D-tiskanjem iz titana in aluminija, podrobna analiza dinamične togosti pa je inženirjem omogočila razvoj lahkih rešitev, ki bi zagotovile optimalno upravljanje in zmogljivost v najbolj ekstremnih pogojih.

Notranjost modela je povzeta po Chironu, hkrati je elegantna in razkošna, a tudi dovolj funkcionalna. Predanost kakovosti materialov dopolnjujejo  tudi povsem novi oblikovalski dodatki. Poslanstvo novega odprtega dvoseda pojasnjuje Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti Rimac: »Združitev formata roadsterja in našega pogonskega sklopa W16 je absolutna popolnost. Z odstranjeno streho in parom velikih odprtin za dovod zraka neposredno za voznikovo glavo, ki vsako minuto dovajajo približno 70.000 litrov zraka skozi motor, vas vožnja z Mistralom poveže z zapletenim delovanjem tega revolucionarnega pogonskega sklopa, kot noben drug Bugatti«.

Sicer pa imajo pri Buggatiju v mislih  lahko le en cilj:  še enkrat imeti najhitrejši odprti dvosed na svetu. izdelali bodo samo 99 primerkov po ceni 5 milijonov evrov, dobave pa naj bi se začele leta 2024. Kljub bogokletni ceni je celotna proizvodna serija že razprodana.

 

.