Pri Bugattiju spravljajo na ceste novi Mistral W16, s katerim se bodo poslovili od legendarnega pogonskega stroja. Vseh 99 primerkov je že razprodanih
Vse od predstavitve Veyrona leta 2005 je motor W16 utripajoče srce vsakega Bugattija. A vsak še tako briljantnemu pogonskemu stroju je nekoč namenjeno slovo. In pri Bugattiju ga bodo upokojili na najbolj časten način: vrtel se bo v novem Mistralu, v enem najbolj vznemirljivih, ekskluzivnih, elegantnih in močnih odprtih športnih dvosedov.
Z motorjem, ki razvije 1176 kilovatov (1600 KM), Mistral zmore več od katerega koli avtomobila z odprto streho. Zasnova in inženiring sta popolnoma po meri; obstoječe karoserije niso samo preprosto odrezali nad stebričkoma A, da bi naredili prostor za novo zasnovo z odprto streho, ampak so jo preoblikovali v bolj zaobljeno silhueto brez ogrožanja čvrstosti.
Achim Anscheidt, direktor oblikovanja pri Bugattiju, je dejal: »Zavedamo se, da bo imel Mistral vedno posebno mesto v zgodbi o Bugattiju, saj bo zadnji, ki ga bo poganjal največji motor v cestnem serijskem avtomobilu. Kot oblikovalska ekipa smo čutili ogromen pritisk, da zagotovimo slog, ki takoj prenese ta prelomni trenutek in črpa navdih iz nekaterih najlepših odprtih dvosedov v zgodovini Bugattija.”
Poleg tega Mistral vsebuje najnovejše inženirske inovacije in Bugattijevi napredni kompozitni materiali so združeni z vrhunskim 3D-tiskanjem iz titana in aluminija, podrobna analiza dinamične togosti pa je inženirjem omogočila razvoj lahkih rešitev, ki bi zagotovile optimalno upravljanje in zmogljivost v najbolj ekstremnih pogojih.
Notranjost modela je povzeta po Chironu, hkrati je elegantna in razkošna, a tudi dovolj funkcionalna. Predanost kakovosti materialov dopolnjujejo tudi povsem novi oblikovalski dodatki. Poslanstvo novega odprtega dvoseda pojasnjuje Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti Rimac: »Združitev formata roadsterja in našega pogonskega sklopa W16 je absolutna popolnost. Z odstranjeno streho in parom velikih odprtin za dovod zraka neposredno za voznikovo glavo, ki vsako minuto dovajajo približno 70.000 litrov zraka skozi motor, vas vožnja z Mistralom poveže z zapletenim delovanjem tega revolucionarnega pogonskega sklopa, kot noben drug Bugatti«.
Sicer pa imajo pri Buggatiju v mislih lahko le en cilj: še enkrat imeti najhitrejši odprti dvosed na svetu. izdelali bodo samo 99 primerkov po ceni 5 milijonov evrov, dobave pa naj bi se začele leta 2024. Kljub bogokletni ceni je celotna proizvodna serija že razprodana.
.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj