Krivulja moči naj bi krepko presegla tudi tisto pri izvedbi Demon.
Dodge Challenger velja za enega najbolj prepoznavnih ameriških t.i. Muscelcarjev, športnih avtomobilov s spredaj nameščenim osemvaljnim motorjem. In čeravno je na trgu v bolj ali manj nespremenjeni podobi že več kot desetletje, ostaja na domačem, ameriškem tržišču še vedno izredno priljubljen. Lansko leto je tako po prodaji celo presegel sicer globalno najbolj priljubljen športni avtomobil, Ford Mustang.
A čas neusmiljeno teče in tudi Challeger se počasi približuje svoji upokojitvi, vsaj v podobi, kakršno poznamo sedaj. Pri Dodge-u so namreč že pred časom napovedali, da bo po slovesu aktualne generacije športnika ta najverjetneje postal elektrificiran. In medtem, ko bo to precej žalosten dan za številne ljubitelje ameriških športnikov, pri Dodge-u že pripravljajo dostojen labodji spev.
Preberite še: 'Covid-kriza' vplivala tudi na kakovost novih avtomobilov, takšni so rezultati raziskave
Naslednja izvedenka Challengerja, ki bo prišla na trg bo namreč, kot vse kaže, najmočnejša med vsemi dosedanjimi, močnejša tudi od zloglasnega Demona, ki je z 840 'konji' in tako rekoč vsem navorom na tem svetu postal prvi serijski avtomobil, ki mu je ob speljevanju uspelo nos motorja s sprednjimi gumami dvigniti od tal.
Novinca, ki bo oblikovno najverjetneje podoben izvedbama Demon in Hellcat bo namreč poganjal bolj ali manj že znani osemvljnik, ki pa ga bo lahko poganjalo gorivo znano po oznaki E85, bolj znano kot etanol.
Novo, okolju sicer bolj prijazno gorivo naj bi po prvih ocenah zadnji izvedbi aktualne generacije Challenger Hellcata pomagalo, da bi dosegel okrog 850 'konjev' ali 625 kilovatov moči. Neuradno pa naj bi bile številke še precej višje, saj naj bi njegova maksimalna moč znašala kar 909 'konjev' ali 668 kilovatov. Hkrati se neuradno govori, da bo nosil ime Tomahawk, ki ga je Dodge registriral nedavno. Vsekakor povsem ustrezno ime za avtomobil njegovega kova.