Kompaktni Avenger, ki je bil najprej naprodaj le kot prvi baterijsko električni Jeep, zdaj končno dobiva tudi štirikolesno gnano različico 4xe. In bo tako dostojno nosil ime legendarne znamke terenskih vozil.
Avenger je spretna mešanica retro in sodobnega sloga z dimenzijami, ki so bliže mestnim modelom, pa vendar s svojo prepoznavno škatlasto karoserijsko zasnovo ponuja dovolj prostora tudi za kaj več kot le zabavo po urbanih sredinah. Najprej je bil na prodaj le kot baterijsko električni model (test na tej povezavi), pozneje pa tudi z 1,2-litrskim turbo motorjem (in ročnim menjalnikom) ter kot blagi hibrid z enakim motorjem, vendar dvosklopčnim menjalnikom.
Vendarle prihaja še štirikolesno gnani model
Toda niti visoka karoserijska zasnova in v skrajne kote potisnjena kolesa s spodobno oddaljenostjo od tal niso dovolj, da bi tega malčka spremenili v - Jeepa. Zato so pri znamki obljubili, da bodo modelu, ki je nosil tudi ime Evropski avto leta, nadgradili pogon. Zdaj je jasno, da bo za pogon nove verzija, ki menda prihaja proti koncu leta, skrbel blagohibridni pogon (48 V), ki bo kombinacija 1,2-litrskega turbo motorja s 100 kW (136 KM) in po enega električnega motorja na vsaki osi. Zanimivo je, da so sicer vsi večji modeli te znamke s podobnim pogonom priključni hibridi.
Zadnjo os bo gnal elektromotor
Za pogon sprednje osi bo tako skrbel elektromotor, vgrajen v ohišje dvosklopčnega menjalnika (21 kW), za pogon zadnje osi pa drug elektromotor, ki bo na zadnji kolesni par posredoval 190 Nm navora in 21 kW (28,5 KM). Baterija, o kateri trenutno še ni podatkov, bo omogočala počasno vožnjo tudi zgolj z močjo obeh elektromotorjev. Motor naj bi, najverjetneje prek jermenskega zagonskega alternatorja, zagotavljal dovolj energije, da bi imela zadnja os vedno dovolj energije. Tako ali tako pa bi se motor na zadnji osi vklapljal le po potrebi, dokler prednja os ne bi zmogla dovolj oprijema.
Pri Jeepu sicer še niso razkrili ne zunanjosti ne notranjosti ali drugih (tehničnih) podatkov, čeprav so na koncept, ki so ga predstavili pred časom, namestili zajetne terenske pnevmatike z dodatno oddaljenostjo od tal. Pričakovati pa je, da bodo 20 cm oddaljenosti dodali nekaj milimetrov, ravno tako kot dodatno zaščito za podvozje in blatnike, s čimer bi se ta model razlikoval od šibkejšega brata.
Preberite še
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del