Za 15. marec so pri Volkswagnu napovedali predstavitev, ki naj bi pomenila tudi razkritje novega oblikovalskega jezika. Verjetno bodo zastor potegnili kar z prihodnjega ID.2.
Novi šef znamke VW Thomas Schäfer si je za svojo obeležitev 100 dni na čelu podjetja izbral prav posebno izvedbo praznovanja. Na dogodku, ki so ga poimenovali s precej pomenljivim imenom For the people (Za ljudi), bo v Hamburgu zbranim predstavnikom sedme sile verjetno pokazal eno od najbolj kontroverznih in hkrati najbolj pričakovanih Volkswagnovih novosti zadnjih let.
Bo novi ID res le - ID.2 ali pa ...
Kot vse kaže, bo novi šef predstavil javnosti model, ki ga v serijski izvedbi javnost pričakuje kot najmanjšega člana družine ID, torej ID.2, mnogi pa so ga že povezovali tudi s ponovnim rojstvom kultnega imena Golf. Novi ID naj bi bil tudi prvi, ki je nastajal na prenovljeni platformi za električna vozila MEB Plus, ki omogoča daljše dosege in krajše polnjenje. Hkrati naj bi bil prvi model z novo, nekaj cenejšo kemijo baterij (litij-železo-fosfatne), kar naj bi se odražalo tudi v ceni.
Ob tem je treba povedati še, da je seveda Volkswagen že nakazal smer razvoja novega ID.2 s konceptom ID Life izpred dobrih dveh let, toda oblikovna zasnova (pod vodstvom prejšnjega šefa oblikovanja Jozefa Kabana) je bila menda preveč konvencionalna, zadržana že za prejšnjega šefa Brandstaeterja, kaj šele za novega. Novinec naj bi dobil poteze, ki so bliže trenutni liniji modelov.
Med Polom in Golfom
Dimenzijsko naj bi bil novinec nekje med trenutnim Golfom in Polom, kot poroča Autocar, ki se sklicuje na dobro obveščene interne vire, torej verjetno okoli 4,2 metra. V začetku naj bi ID.2, ki ga bodo izdelovali pri Seatu (s sorodnimi koncernskimi modeli) ponujal le prednji pogon, platforma pa seveda omogoča tudi štirikolesni pogon. Zelo verjetno bo novi šef nakazal tudi smer razvoja športnih oznak GTI in R, kar bo še posebej aktualno, če bo novinec morda res dobil staro-novo ime.