Kaj imata skupnega Lionel Messi in avtomobilska znamka Cupra?

18. 10. 2019 | Jure Šujica
Deli

Med drugim je to (za Cupro) nov dom, stadion Camp Nou, kjer bo mlada avtomobilska znamka v sklopu partnerstva z nogometnim klubom Barcelona v prihodnje razvijala novosti na področju trajnostne mobilnosti.

Znamka Cupra že vse od svojega začetka velja za znamko z močnim športnim pridihom, po osamosvojitvi od Seata pa je ta karakter še malenkost bolj opazen. Hkrati Velja tudi za pravo katalonsko znamko. In če govorimo o športu ter Kataloniji, nam na misel najhitreje pride en klub, eno moštvo: Barcelona. Natančneje nogometni klub Barcelona, ki trenutno in že zadnjih nekaj let velja za enega največjih na svetu. Vidite povezavo?

Obe strani sta vsekakor jo opazili. Pred dnevi sta namreč Cupra in omenjeni nogometni klub sklenili kar petletno partnerstvo, ki pa bo nekoliko drugačno kot smo jih pri tovrstnih partnerstvih vajeni. Medtem, ko bo nogometni klub s kapetanom Lionelom Messijem na čelu na gostovanjih skrbel za promocijo znamke, bo znamka na domačih tekmah skrbela za poglobljen stik s kupci, posebnih ugodnosti pa bodo deležni VIP-obiskovalci tekem v tako imenovanem Cupra VIP box-u. Tudi to pa še vedno ni vse. Štadion Camp Nou, kje domuje največji barcelonski nogometni klub bo namreč v prihodnje služil kot poligon za razvoj tehnologij urbane mobilnosti, področju, kjer je Seat v zadnjem obdobju napravil precejšen napredek.

„Inovativno partnerstvo z enim najboljših nogometnih klubov na svetu dokazuje, kako močno stavimo na znamko CUPRA in kako zelo smo predani Barceloni. Poleg tega bo sodelovanje s klubom, ki je eden najpomembnejših predstavnikov mesta, prispevalo h globalizacijski strategiji naše organizacije,“ je povedal Luca de Meo, predsednik uprave družbe SEAT in njene posebne avtomobilske znamke CUPRA.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj