Citan v prvi generaciji ni bil ravno zgodba o uspehu, toda če je soditi po konceptu EQT, ki ga najavlja, bo zgodba tokrat precej bolj zvezdniška
Zaenkrat gre torej še za koncept, ki sodi v družino električno gnanih vozil. Toda če je moč soditi po prvih uradnih fotografijah, so se tokrat pri Mercedes-Benzu precej bolj potrudili kot pri prvi generaciji Citana, ki je bil pravzaprav le malenkostno spremenjeni Renault Kangoo. Na novi generaciji francoskega dostavnika bosta zasnovana tudi oba novinca – Citan in razred T (in seveda EQT), vendar so se v Stuttgartu tokrat odločili, da ju z vloženim delom in materiali dvignili na raven, ki je lastna znamki z zvezdo.
Razred T bo namenjen družinam, ki na svojih poteh potrebujejo veliko prostora in prilagodljivo potniško kabino; enako velja za tiste z aktivnim življenjskim slogom, ki običajno prevažajo s seboj opremo za kampiranje in športne aktivnosti. Tovorni Citan bo lahko gospodarsko vozilo, primerno za obrtne in servisne dejavnosti in seveda tudi za dostavo. Oba bodo verjetno poganjali že znani Renaultovi 1,5-litrski turbodizelski motorji in Mercedes-Benzov 1,3-litrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik. Pri Mercedes-Benzu s konceptom sicer poudarjajo električni pogon, vendar bo ta na voljo nekoliko kasneje.
Konceptni EQT je dolg 4,95 metra in ima na obeh straneh drsna vrata s široko odprtino, tako da je tudi do sedežev v tretji vrsti mogoče priti brez težav. V drugi vrsti je mogoče namestiti tri otroške sedeže, sicer pa je v vozilu lahko sedem sedežev. Prostornost prtljažnika pa je mogoče prilagajati z odstranitvijo zadnje ali z zlaganjem druge vrste. Tako nastane dovolj prostora za otroški voziček, transportno kletko za pse in drugo opremo za prosti čas.
Zunanjost je za ta razred precej elegantna, spredaj je v znamenju velike maske hladilnika in ozkih žarometov s svetilnimi diodami, strmo prirezan zadek pa zasedajo velika dvižna prtljažna vrata in luči, ki prav tako svetijo s svetilnimi diodami. Obliko armaturne plošče so pri Mercedes-Benzu skušali ukrojiti po svoje, a nekateri elementi nakazujejo sorodstvo s francoskim originalom. Seveda pa bo pri serijskih modelih na voljo najnovejši multimedijski sistem, ki bo združeval številne funkcije in bo razumel tudi glasovne ukaze.