Audi spet spreminja poimenovanje, morda pa vrača tudi A2

17. 3. 2023 | Matjaž Korošak
Deli

Pri Audiju so se pred časom zavezali električnemu pogonu. Zdaj so potrdili še model pod Q4 e-tronom. Ali bo to torej A3 ali ...?

Ugibanj je trenutno še vedno več kot znanih dejstev. Gotovo pa je, da bodo pri Audiju svojo modelsko ofenzivo nadaljevali - za zdaj tudi še s pomočjo motorjev na notranje zgorevanje, ki pa jih v nekaj letih ne bo več. Do leta 2025 bodo tako predstavili kar 20 novosti, polovico jih bo povsem električno gnanih, so povedali na letni konferenci za medije, kjer so pokomentirali rekordne rezultate. Po letu 2026 pa zgolj motorjev z notranjim zgorevanjem (ICE) v njihovih modelih ne bo več. No, vsaj tako kaže zdaj. Toda glede na burne debate okoli sintetičnih goriv v EU se lahko še kaj spremeni.

Bo 'hatch' ali SUV?

Pa tudi sicer bo model, ki naj bi predstavljal vstopnico v svet Audijeve premijske e-mobilnosti na trgu šele leta 2027. In takrat bo zavzel prostor, ki ga zdaj zaseda A3 - ali pa Q3. Vsega tega pri Audiju seveda še ne razkrivajo, jasno je le, da gre za segment A. Ne glede na oblikovno zasnovo - torej ali bo kombilimuzina ali športni terenec, je še vedno vprašanje imena.

Audi se po pisanju več dobro obveščenih spletnih portalov (AMS, Auto express ...) menda pripravlja na spremembo nomenklature (spet). Tako naj bi nosili parno kombinacijo črke in številke električno gnani modeli (BEV), neparno pa modeli ICE. Torej bi vsaj teoretično lahko videli tudi vrnitev imena A2 (e-tron).

Ampak vse bo jasno šele leta 2027

Seveda je treba takoj reči, da novinca ne gre pričakovati pred letom 2027, približno takrat naj bi bila pripravljena za uporabo tudi nova koncernska (predvsem Volkswagnova, gre za večkrat prestavljen projekt Trinity) platforma za BEV modele SSP, ki naj bi omogočala napetost 800 V, večjo moč polnjenja (270 kW) in posledično kratke polnilne čase. Adijeva platforma PPE, ki jo razvijajo skupaj s Porschejem, je mišljena predvsem za večje in močnejše  modele, kot je na primer prihajajoči Q6 e-tron (tehnični sorodnik prihajajočega Porschejevega Macana), ki bi ga lahko pri Audiju predstavili že ob koncu leta.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol