Povzema ga koncept Kai, po katerem se bo zgledovala nova Mazda3, ki pa se po do zdaj videnem od od koncepta ne bo prav dosti razlikovala.
Mazda je oblikovalski jezik Kodo predstavila leta 2010 in s podobo avtomobilov, ki so po tem letu prišli iz njene tovarne, navdušila svetovno javnost ter osvojila številne nagrade. Nič nenavadnega torej, da je znamka sprejela odločitev in bo s Kodom nadaljevala tudi v prihodnje. Prvi rezultat bomo lahko videli že zelo kmalu, na avtomobilskem salonu v Los Angelesu konec novembra, kjer bo luč sveta zagledala nova generacija Mazde3.
Začetki nove generacija jezika Kodo, ki je eden izmed temeljev vizije Zoom-Zoom 2030, segajo v leto 2015, ko je Mazda predstavila koncept RX-Vision in z njim navdušila predvsem ljubitelje športnih Mazd iz preteklosti, ki so znova začeli gojiti upanje o vrnitvi rotacijskega motorja in modelov, kakršen je bil RX-7. Lani sta nato RX-Visionu sledila še dva druga koncepta, Vision Coupe in Kai-Concept.
Pri Mazdi pojasnjujejo, da so z novim konceptom želeli doseči več 'oblikovalskega prestiža' na eni strani, hkrati pa obdržati kar najbolj minimalistične linije brez nepotrebnih oblikovalskih elementov. Navdih jim je bil ob tem 'odprt prostor med različnimi objekti', celoten rezultat več sto ur oblikovanja gline pa je 'popolno razmerje med napetostjo, močjo in neprestanim spreminjanjem odbojev svetlobe na mišičastih bokih vozila.'