V Kalugi bi naj Rusi menda spet zagnali proizvodnjo. Tam, kjer so nekoč izdelovali Citroenove modele C5 Aircross, bi lahko prav ta model spet zapeljal s tekočih trakov. Toda brez vednosti znamke in koncerna Stellantis?
Novoustanovljeno rusko podjeteje Automotive Technologies (nič kaj domoljubno rusko ne zveni, a ne?) bi lahko obudilo tovarno v Kalugi. Ta je sicer še vedno formalno v rokah koncerna Stellantis, ampak tam so se tej lastnini že odpovedali. Zdaj bi naj tovarno, ki je seveda brez znanja in materiala niso mogli zagnati, vendarle zagnali. S pomočjo partnerjev iz Kitajske.
Citroen bo spet oživel preko Dongfenga?
Po poročanju Reutersa bi naj omenjeno podjetje kupilo nekaj manj kot 50 kitov modela C5 Aircross podjetja Dongfeng, ki sojih dostavili v Kalugo. Tam bi jih naj sestavili in prodajali v Rusiji. Sicer še ni jasno, ali bi naj zadržali francosko znamko in originalno ime, ali ne. Rusi so med procesom obujanja avtomobilske industrije zaradi zahodnih sankcij na primer že obudili ime Mokvič, ki pa so ga le nadeli kitajskemu modelu znamke JAC.
Dolgoletni partnerji
Dongfeng je sicer dolgoletni partner sprva koncerna PSA (Peugeot in Citroen), pozneje pa Stellantisa. V tovarni v Wuhanu izdelujejo nekaj modelov Citroena, vendar le za domač trg. Kako se bo na to odzval Stellantis, kjer o tem verjetno ne vedno nič, bo zanimovo spremljati, tudi zato, ker je državni Dongfeng tudi delničar Stellantisa. No, očitno je le, da se ne Rusi ne Kitajci ne obremenjuejo preveč z grožnjami zahoda, sankcijami in intelektualno lastnino.
Preberite še