Katere spremembe lahko pričakujemo v Aston Martinu po prihodu Mercedesa?

2. 11. 2020 | Jure Šujica
Deli

Največ napredka se obeta na področju elektrifikacije, kjer je bil razvoj po prihodu Lawrenca Strolla nekoliko zaustavljen.

Pred dnevi sta znamki Aston Martin in Mercedes-Benz javno, vsaka zase potrdili novico, da bosta v prihodnjih letih poglobili sodelovanje. Mercedes-Benz bo namreč povečal svoj delež v britanskem podjetju, s tem pa mu hkrati omogočil dostop tudi do najnovejših tehnologij na področju pogona. In kot vse kaže bo še posebej velika pozornost namenjena elektrifikacij, področju, na katerem Aston Martin doslej nekoliko zaostaja za konkurenco.

Zaenkrat je njihov edini električni avtomobil Rapide E, omejen na vsega 155 primerkov, a tudi proizvodnja tega je bila (tudi) po zaslugi Lawrenca Strolla odpovedana. Britanci so sicer že leta 2018 obudili znamko Lagonda, ki naj bi skrbela izključno za področje električnih avtomobilov. Mercedes-Benz, ki na drugi strani velja za eno najbolj naprednih znamk na področju elektromobilnosti, bo zato poskrbel, da bo ta razvoj stekel nekoliko hitreje.

Brez električnega avtomobila vsaj še pol desetletja

A do prihoda prvega električnega Aston Martina bo vseeno minilo vsaj še nekaj let. Po besedah generalnega direktorja znamke, Tobiasa Moersa bo namreč prvi povsem električni Aston Martin na ceste zapeljal ne prej kot leta 2025 ali 2026. Ob tem je znano, da bo nosil ime Gaydon, kot pričakovano pa bo opremljen z nemško tehnologijo.

Bodo pa na drugi strani precej prej na voljo prvi Aston Martini s hibridnim pogonskim sklopom. Po poročanju portala Automotive News Europe bi lahko hibridni pogonski sklop prejel že Valhalla, za katerega je bil sicer razvit povsem nov trilitrski šestvaljnik s kar 1.000 'konji' moči, temu pa bo nato sledil še hibridni Vanquish. Prihod slednjega je sicer predviden ob koncu leta 2022 oziroma v začetku leta 2023.