Video: Ken Block za 10. Gymkhano pripravil novo igračo

Tokrat se je odločil za predelavo Fordovega poltovornjak, katerega izbira ni bila naključna. Novinec bo sicer svoj dirkaški debi na omrežju YouTube doživel 17. decembra.

Video: Ken Block za 10. Gymkhano pripravil novo igračo (foto: Hoonigan) Hoonigan
26. 10. 2018

Ken Block je znal s svojimi vragolijami v seriji kratkih filmov z naslovom Gymkhana vedno navduševal s svojimi vragolijami, pa tudi z avtomobili, ki jih je pri tem uporabljal. V njegovih rokah so se do zdaj znašli Subaru Impreza, Ford Focus, Ford Fiesta, v zadnjih delih serije pa je uporabljal dva Forda Mustanga, predelana na štirikolesni pogon in kupom drugih predelav. No, starodobnemu duhu je ostal zvest v najnovejši pridobitvi, saj si je s pomočjo podjetij Toyo in Hoonigan omislil ter predelal Fordov poltovornjak F-150 letnik 1977.

Izbira avtomobila ni naključna. Enak tip avtomobila je imel namreč Kenov pokojni oče, prav v tem avtomobilu pa se je ameriški dirkač naučil voziti. No, od tovarniškega tovornjaka je ostalo serijskega bore malo. Izdatno je bila namreč predelana že šasija, pa tudi podvozje in karoserija, za kar so poskrbeli pri podjetju Detroit Speed. Dizajn avtomobila je sicer pripravil Block v sodelovanju s podjetjem Hoonigan.

Manjši motor, a ne na račun manjše moči

A najpomembnejši del avtomobila je vseeno motor, pri izbiri katerega bo marsikdo privzdignil obrv. Namesto velikega osemvaljnika se je namreč pod pokrovom (in deloma nad njim) znašel 'le' 3,5-litrski Fordov motor V6 družine Ecoboost iz modela GT 40 z nekaj Rouschevimi dodatki, ki ob pomoči dveh turbopuhal proizvede zavidljivih 914 'konjev' oziroma 672 kilovatov moči. Ta se prek šeststopenjskega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa. Ime Hoonitruck je zato povsem na mestu.

»Ta projekt smo ustvarjali zadnji dve leti,« je dejal Block. »S končnim izdelkom sem zelo zadovoljen, saj gre za enega izmed najboljših in najunikatnejših avtomobilov, ki sem jih videl v zadnjem času, hkrati pa je popoln par Hoonicornu (zgoraj omenjenemu Mustangu, op. p.). Poleg tega je noro dirkati v Gymkhani z nečim tako velikim, kot je ta tovornjak. A na kameri je videti odlično in to je bil že naš prvotni cilj. Komaj čakam, da ga v elementu pokažem tudi svojim oboževalcem, saj bodo navdušeni.«

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri