Ob tem se zdi, da so na vidiku že tudi novi rekordi.
Švedski proizvajalec butičnih avtomobilov se je znova lotil podiranja hitrostnih rekordov. A če bi najprej pomislili, da so naskakovali hitrost 490,484 kilometrov na uro, ki so jo pred kratkim dosegli pri Bugattiju, ste se zmotili. Namesto tega so se odločili izboljšati rekord pospeševanja od nič do 400 kilometrov na uro in nazaj do mirovanja. Mimogrede ta rekord je bil v njihovi lasti že vse od leta 2017.
A če so Švedi takrat volan Agere RS zaupali v roke Niklasa Lilje, je minuli ponedeljek zahtevno vlogo prevzel tovarniški testni voznik, Sonny Persson, ki je sedel za volan naslednika modela Agera RS, model Regera. Podvig pa jim je vsekakor uspel. Persson je namreč zadano hitrost dosegel - in se nato zaustavil - v vsega 31,49 sekundah, kar je 1,8 sekunde hiteje, kot Lilja pred dvema letoma.
Rekord je bil postavljen na vsega 2.000 metrov dolgi letališki stezi v osrčju Švedske v kraju Rada (katero pa so morali podaljšati za dodatnih 300 metrov), s tem pa so pri Koenigseggu upravičili slogan ustanovitelja podjetja , Christiana von Koenigsegga. Ta namreč pravi da je bistvo Agerre v pospeševanju do 400 kilometrov na uro, pri čemer pa je doseganje višjih hitrosti zaradi elektronske blokade obratov motorja nemogoče. A zdi se, da pri Koenigseggu razmišljajo tudi tem, da bi se še enkrat soočili s Chironom.Ob tem pa je 'padel+
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere