Ne le, da je bila znamka najmanj prizadeta z vidika prodaje, po zaslugi nedavne situacije jim bo uspelo uresničiti tudi druge cilje.
Nedavna kriza, ki je številnim avtomobilskim proizvajalcem prizadejala precejšen udarec na področju prodaje novih vozil. Podjetja škodo merijo v desetinah in stotinah milijonov evrov in številni iščejo pomoč v obliki državne pomoči, prodaji obveznic in podobno. Nekaterim izmed njih pa je trenutna situacija pravzaprav prinesla tudi nekaj koristi.
Med slednjimi je prav gotovo korejska Kia. Sama znamka je namreč ena izmed tistih, ki so po karanteni med prvimi zagnale proizvodnjo in s tem doživele tudi najmanjšo proizvodno krizo. Če je evropski trg v prvem četrtletju zabeležil 26-odstotni upad prodaje, pa je bila ta številka pri Kii le 14,5 odstotkov.
Koristi pa so, kot je pojasnil prvi mož korejske znamke, Emilio Herrera povsem drugje. Kia je namreč ena izmed znamk, pri kateri naj ne bi imeli težav z doseganjem povprečnih izpustov CO2 v višini 95 gramov na kvadrat za vse nove avtomobile, ki jo morajo avtomobilski proizvajalci doseči do začetka leta 2021.
Prodaja bi se lahko povečala
Ravno nasprotno, Korejci so predvidevali, da bodo zadani cilj dosegli v sredini novembra, sedaj pa se je ta rok premaknil že na konec meseca avgusta. Zasluge za to gredo namreč dejstvu, da je v marcu in aprilu precej bolj kot med priključnimi hibridi in električnimi avtomobili prodaja upadla med vozili, opremljenimi z motorji z notranjim izgorevanjem.
Kljub temu pa je Herrera v izjavi za britanski Autocar dejal, da se bo slabša prodaja vozil v omenjenih dveh mesecih poznala na rezultatih ob koncu leta. Čeprav v prihodnjih mesecih, še posebej na kitajskem pričakujejo povečanje povpraševanja po novih vozili, naj le-to ne bi bilo dovolj veliko, da bi z njim nadomestili izpad prodaje.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj