Glede na udeležbo na avtomobilskem salonu v Parizu nove carine očitno ne bodo ustavile prodora kitajskih avtomobilskih proizvajalcev v Evropo
Poleg proizvajalcev kot sta Xpeng in BYD, ki sta zdaj že redna gosta evropskih avtomobilskih salonov, naj bi se na konkurenčnem evropskem trgu v prihodnjih leti za naklonjenost kupcev borili še novinci. Na primer Hongqi, najstarejši kitajski proizvajalec je med drugim prikazal prestižnega športnega terenca s suhoparno oznako EHS7, ki od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde in je zmožen dosega do 600 kilometrov. Skoraj pet metrov dolg električni avtomobil poganja motor z močjo 253 kW (344 KM), ki v osnovni izvedbi črpa energijo iz baterije z zmogljivostjo 85 kWh baterije, različice s štirikolesnim pogonom pa s 111 kWh.
Prihaja tudi znamka Skyworth, ki cilja na množični trg. Najmlajši član družine modelov je Skyworth Q, kompaktna kombilimuzina, ki naj bi na trg prišel prihodnje leto. Energijo za pogon zagotavlja baterija s kapaciteto 80 kWh, nadaljnji podatkov še niso razkrili. BYD, GAC, Leapmotor in Xpeng so začeli na bolj profesionalen način. Xpeng je v Parizu prikazal limuzino P7+, prvi model, ki ga definira umetna inteligenca. Na Kitajskem P7+ stane približno 29.400 evrov. Modeli Xpeng že vozijo avtonomno na Kitajskem, prihodnje leto jih bodo predstavili na svetovnih trgih, prisotni so že na tridesetih.
Leapmotor zaseda posebno mesto med kitajskimi razstavljavci, kar se odraža tudi v izbiri lokacije na sejmu, tik ob znamkah Stellantis Alfa Romeo, Citroën in Peugeot. To jasno nakazuje, da podjetje pripada skupini Stellantis. Leapmotor je v Parizu razstavil križanca B10, ki ga ponuja več kot 200 trgovcev na 13 trgih. Prihodnje leto naj bi se število povečalo na 500. Leapmotor International, v katerem ima Stellantis večino, je bil ustanovljen za doseganje globalne prisotnosti. B10 je prvo vozilo, razvito posebej za mednarodne trge in je tretji model znamke v Evropi, poleg električnega mestnega avtomobila T03 in kompaktnega športnega terenca C10.
BYD je zdramil Evropo kot nobena druga kitajska znamka doslej in že načrtuje dva proizvodna obrata na Madžarskem in v Turčiji. V Parizu so predstavili križanca, ki prihaja v Evropo naslednje leto. Na voljo bosta dve različici na zadnji in štirikolesni pogon. Kot vir energije sta na voljo dve bateriji z 82,5 in 91,3 kWh, ki naj bi omogočali dosege od 482 do 502 kilometrov. Različice s pogonom na zadnja kolesa poganjajo motorji s 170 kW (231 KM) in 230 kW (313 KM), s štirikolesnim pogonom pa s 390 kW (530 KM).
Na Kitajskem specializirani mediji špekulirajo o različici s priključnohibridno tehnologijo. V Parizu se je prvič predstavil tudi Aion V iz skupine GAC. Prvi model, 4,60 metra dolg športni terenec, katerega osnovni električni motor razvije 150 kW (204 KM) in ponuja navor 240 Nm, bo na prve evropske trge prišel konec leta 2025, proizvajalec pa trenutno še išče trgovce.