Sedež v Münchnu bodo zaprli in s tem ustavili širitev na evropske trge, kjer so se opekli s prodajnimi načrti.
Kitajski avtomobilski proizvajalec Great Wall namerava konec avgusta zapreti svoj evropski sedež v Münchnu in odpustiti vseh 100 zaposlenih. Podjetje bo tudi ustavilo širitev na druge evropske trge, vendar se ne namerava umakniti s stare celine.
Great Wall naj bi odločitev o zaprtju evropske pisarne zaposlenim in poslovnim partnerjem sporočil v začetku tedna, posloviti pa se bo morala tudi celotna najvišja vodstvena ekipa.
Zaprtje münchenskega sedeža pa ne bo pomenilo, da se podjetje namerava umakniti iz Evrope, še naprej bodo oskrbovali obstoječe trge, evropske posle pa bodo vodili s Kitajske.
Prej načrtovane širitve na nove evropske trge vsaj zaenkrat ne bo. Poleg Nemčije Great Wall trenutno ponuja električna vozila in priključne hibride v Veliki Britaniji, na Irskem, Švedskem in v Izraelu. Uvedba na trg v državah, kot sta Avstrija in Švica, je bila že načrtovana, a do uresničitve ne bo prišlo. V Nemčiji naj bi nadaljevali partnerstvo s skupino Emil Frey. Skupina za prodajo vozil bo odgovorna za uvoz vozil in upravljanje trgovske mreže, komunicirati bo treba neposredno z upravo v Baodingu.
Kljub temu je prihodnost Great Walla v Nemčiji pod vprašajem. Kitajsko vodstvo se z nemškim partnerjem sprva ni moglo dogovoriti o načinu prodaje. Kmalu zatem je Great Wall korenito spremenil svojo strategijo blagovne znamke in imena modelov. Ni še jasno, kako bodo skupina Emil Frey in uvozni partnerji v drugih državah nadaljevali svojo zavezanost Great Wallu – in koliko časa in denarja bo Great Wall še naprej vlagal v Evropo, kajti kitajski proizvajalec avtomobilov je krepko zgrešil cilje evropske širitve – lani so prodali le 6.300 avtomobilov.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj