Kitajske znamke rešujejo rusko čast (in trg)

1. 2. 2023 | Matjaž Gregorič

Ruski avtomobilski proizvajalec Avtotor je začel s proizvodnjo avtomobilov kitajske znamke Kaiyi, napovedujejo štiri modele.

Rusko avtomobilsko podjetje Avtotor je v svoji tovarni v Kaliningradu začelo proizvodnjo avtomobilov kitajske znamke Kaiyi, ki je del skupine Chery. Kitajske znamke so po odhodu zahodnih proizvajalcev zaradi invazije v Ukrajino postale pomembni igralci na ruskem avtomobilskem trgu. Avtotor bo začel

Kitajske znamke rešujejo rusko čast (in trg)

z modelom E5, ki je bil predstavljen avgusta lani na avtomobilskem salonu v Chengduju kot kompaktna limuzina z 1,5-litrskim bencinskim motorjem s 115 kilovati (156 KM), ki poganja prednji kolesi prek ročnega ali brezstopenjskega menjalnika.

Do konca leta želi Avtotor zagnati proizvodnjo še treh modelov te kitajske znamke. V preteklosti so v tovarni proizvajali avtomobile nemške znamke BMW ter južnokorejskih znamk Hyundai in Kia.

Kitajske znamke rešujejo rusko čast (in trg)

Avtotor ima zdaj tudi pogodbe s še dvema kitajskima proizvajalcema avtomobilov. Guverner regije Kaliningrad Anton Alihanov je decembra dejal, da tovarna letos načrtuje proizvodnjo okoli 50.000 avtomobilov. Skupna prodaja avtomobilov v Rusiji je lani padla za 59 odstotkov na 626.300, kar je najšibkejši rezultat v zadnjih desetletjih.

Mnogi pri odmrzovanju hrane delajo nevarno napako: "Predstavlja tveganje za zdravje"
Kitajske znamke rešujejo rusko čast (in trg)

Večina prodanih modelov je bila ruske ali kitajske proizvodnje. Lanska prodaja je tudi daleč od rekorda iz leta 2008, ko je bilo v Rusiji prodanih skoraj tri milijone avtomobilov in ko se je tudi špekuliralo, da bo Rusija prehitela Nemčijo kot najpomembnejši avtomobilski trg v Evropi.