Novi avtodom je zasnovan na platform majhnega tovornjaka BYD, ima dvižno zgornje nadstropje in popolnoma uporabno strešno teraso z zunanjo kuhinjo.
Nenavaden avtodom dvigne izkušnjo kampiranja na povsem novo raven. Osnova je podvozje malega tovornjaka kitajskega proizvajalca BYD in ne ponuja le dveh nadstropij, temveč tudi strešno teraso z izhodom in zunanjo kuhinjo. Očitno kitajskim proizvajalcem pri rekreacijskih vozilih vse prej kot primanjkuje idej – še posebej, ko gre za bivalne koncepte, ki presegajo evropske norme.
Nadgradnja je postavljena na hibridni tovornjak 4x2, ki ga spredaj poganja elektromotor spredaj in zadaj konvencionalni motor z notranjim zgorevanjem zadaj. Predelavo v avtodom izvajajo specializirani izdelovalci, kot je Chengli Special Automobile.
Bivalni prostor se razteza čez dve ravni in izkorišča celotno višino tovornjaka. V pritličju se nahaja prostor s sedežno garnituro, kopalnico in kuhinjo. Majhno stopnišče vodi v zgornje nadstropje, kjer je ločen spalni prostor za do štiri osebe. Prostora je za do šest oseb in bolj spominja na majhno hišo kot na običajen potovalnik.
Še bolj spektakularna je strešna terasa, dostopna po zunanji lestvi. Na njej ni le sproščujoč kotiček z razgledom, temveč tudi druga kuhinja s kuhalno ploščo, pomivalnim koritom in delovno površino. Po želji je mogoče namestiti tudi strešni šotor ali senčilo, kar še izboljša izkušnjo na prostem.
Notranjost je razmeroma preprosta, a nikakor špartanska, v njej so vgrajene omare, klimatska naprava, tuš kabina z umivalnikom in straniščem ter velika jedilna miza z okroglo klopjo so vse značilnosti. Celoten videz bolj spominja na vrtljivo garsonjero kot na tradicionalni avtodom. Med nameščenimi elementi so električna stopnica, inverterski sistem za 220-voltne električne naprave in samostojno napajanje.
Kljub precejšnji velikosti ostaja cena relativno ugodna, približno 50.000 evrov. To pomeni, da dvonadstropno vozilo stane približno enako kot povprečen dostavnik evropske izdelave. Vendar je jasno, da bodo carine, stroški prevoza, tehnične spremembe za Evropo in težave z registracijo verjetno znatno zvišali končno ceno. Poleg tega se med postopkom tehnične homologacije za Evropo lahko pojavijo dodatni izzivi – zlasti glede varnosti, emisij in električnih sistemov.


