Za začetek dva električna dostavnika, en trgovec in desetina tržne pogače med električnimi lahkimi gospodarskimi vozili.
Podjetje AutoWallis, ki ima med drugim na slovenkem trgu na skrbi avtomobilsko znako Opel, je pridobilo tudi uvozniške posle za kitajsko znamko Farizon, ki izdeluje lahka gospodarska vozila in je del konecrna Geely. Farizon je letos v Evropo pripeljal novo linijo električnih dostavnih vozil in na slovenskem trgu bosta na voljo modela SV ter V6E.
Od samega začetka je SV na voljo v treh dolžinah, treh višinah s prostorom za tovor med 6,9 m³ in 13 m³. Izbirati je mogoče velikosti baterij 67 kW, 83 kW in tudi 106 kWh. Nastal je prilagojeni modularni platformi in uporablja več inovativnih funkcij, za zmanjšanje teže in povečanja nosilnosti, ki znaša od 1.075 do 1.480 kilogramov. Elektromotor poganja prednji kolesi, z enim polnjenjem pa naj bi dostavnik prevozil od 200 do 359 kilometrov, v mestnih vožnjah celo do 551 kilometrov.
Geely Farizon V6E je namenjen za mestno dostavo. Poganja ga sinhronski motor s trajnim magnetom, ki zagotavlja 60 kW moči in 220 Nm navora. Energijo črpa iz litij-železove fosfatne baterije s kapaciteto 42 kWh. To pomeni, da je doseg do 260 kilometrov. Vozilo je dolgo 4,85 metra, tovorni prostor sprejme 6,8 kubičnega metra tovora, medtem ko največja nosilnost znaša 1.365 kilogramov.
Najvišja hitrost je 90 kilometrov na uro, baterija se napolni preko hitre polnilnce, do 45 % kapacitete v približno 80 minutah, prek običajne polnilne postaje, pa celoten cikel polnjenja traja približno 8 ur.
Cene na slovenskem trgu se za V6E začenjajo pri 34.136 evrih, osnovni SV pa stane 44.163 evrov.
Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu