Na glavnih evropskih trgih se obeta invazija električnih lahkih gospodarskih vozil, ki bodo izzivala evropske tekmece.
BYD E-Vali
Ne samo z avtomobili, kitajski BYD začenja evropsko ofenzivo na Evropo tudi v sektorju lahkih gospodarskih vozil. BYD E-Vali ima doseg 410 kilometrov v ciklu WLTP in obljublja, da se bo kosal z uveljavljenimi modeli, kot sta Volkswagen Crafter in Renault Master.
Osnovna različica je dolga 6 metrov, večje 7 metrov, nosilnost pa se poveča s 13,9 na 17,9 kubičnega metra. Tovorni prostor je mogoče prilagoditi različnim potrebam, medtem ko kabina odraža stil vozil kitajske znamke, z vodoravno digitalno instrumentno ploščo in velikim 12,8-palčnim zaslonom.
Napovedani sta bili dve različici motorja, s 110 in 150 kilovati, oba na voljo s pogonom na zadnja kolesa in štirikolesnim pogonom. V obeh primerih je zmogljivost baterije 80,64 kWh, z možnostjo polnjenja do 22 kW in hitrega polnjenja s 188 kW, ko se baterija lahko napolni od 10 % do 80 % v 30 minutah.
Skywell 233
Skywell je v Evropi malo znani proizvajalec električnih vozil, za Skywell 233 pa je najnovejši poskus podjetja, da pretrese trg gospodarskih vozil. Z dolžino karoserije 5,49 metra in 5,99 metra ter višino strehe, ki sega od 2,2 do 2,7 metra, dostavnik ponuja prostornino tovora od 9,5 do 13 kubičnih metrov. Največja dovoljena masa vozila je 3,5 tone ali 4,25 tone, pri čemer močnejša različica lahko sprejme zajeten tovor do 1.755 kilogramov.
Na voljo sta bateriji z 88 kWh ali 105 kWh, pogonska moč prihaja iz sinhronskega motorja s trajnimi magneti, ki zagotavlja 150 kilovatov. Notranjost je udobna, z ergonomsko kabino, ogromnim 15,6-palčnim zaslonom na dotik, brezžičnim polnjenjem telefona, brezžično povezljivostjo s pametnim telefonom ter vstopom in zagonom brez ključa.
Farizon SV
Koncern Zhejiang Geely Farizon New Energy Commercial Vehicle Group (Farizon Auto), naj bi v Evropo pripeljal novo linijo električnih dostavnih vozil. Prva serija naj bi zapeljala na ceste leta 2025.
Od samega začetka bo SV na voljo v treh dolžinah, treh višinah in dveh velikostih baterij 67 kWh in 83 kWh, kasneje tudi 106 kWh. Cene in specifikacije so še vedno v tajnosti, vendar se pričakuje, da bo Farizon SV povzročil nekaj valov na evropskih trgih lahkih gospodarskih vozil.