Pri Polestarju z njo nagovarjajo ljubitelje posnetkov panoramske vožnje, saj bodo odslej zanje lahko poskrbeli kar sami.
Avtomobilska znamka Polestar do pred nekaj let širši avtomobilski javnosti ni bila ravno poznana. Nenazadnje je šlo 'zgolj' za delavnico, osredotočeno na dirkaške in športne predelave vozil znamke Volvo, preden je nato sledila odcepitev in odhod na samostojno pot. Jasno, samostojno v okviru koncerna Geely. Ob tem pa so se v podjetju povsem osredotočili na proizvodnjo elektrificiranih avtomobilov, v prihodnje pa naj bi sledila izdelava zgolj električnih vozil.
Takšen pa je tudi novi koncept O2 (kisik), ki je na drugi strani povsem drugačen od doslej predstavljenih modelov. Gre namreč za dvovratni štirisedežni kupe (zasnove 2+2), ki pa v zadku skriva trdo pomično streho. Ob tem ni nikakršnih sledi o morebitnem križancu, k še bolj športni, a elegantni pojavi pa pripomorejo proti skrajnim točkam sprednjega ter zadnjega dela pomaknjena kolesa, skrita v poudarjenih blatnikih.
Športna podoba pa po besedah oblikovalcev ni naključna. Novi koncept naj bi namreč predstavljal novo generacijo športnih avtomobilov, ki jih bo jasno poganjala elektrika. Pri njegovi zasnovi so ob tem želeli ohraniti čim nižjo težo, zaradi česar so se odločili in platformo izdelali povsem iz aluminija, različne komponente pa so izdelane iz aluminija različnih trdnosti. Platforma je sicer povzeta iz prihajajočega Polestarja 5, ponujala pa naj bi odlično vozno dinamiko.
Preberite še: Polestar stopa iz anonimnosti, napovedi so velike
Pri Polestarju se sicer pogosto vrtijo okrog varovanja okolja in recikliranja, tudi tokrat pa ni nič drugače. Še več. Ustvarjalci poudarjajo, da je avtomobil izdelan iz čim manj materialov, zaradi česar so celotno kabino – od penastih blazin do plastike in 3D vlaken oblazinjenja – izdelali iz recikliranega poliestra. S tem so zmanjšali količino odpadkov in težo, hkrati pa poenostavili proces reciklaže vozila na koncu življenjske dobe.
Sicer pa je O2 opremljen s prav posebno funkcijo, ki bo navdušila ljubitelje snemanja in socialnih omrežij. Za zadnjimi sedeži je namreč poseben prostor v katerem se skriva leteči dron. Ta bo lahko poletel tudi med vožnjo in snemal panoramske posnetke. Ob tem bo avtomobilu lahko sledil povsem avtonomno in pri hitrostih do 90 kilometrov na uro.
Ali bo Polestar O2 zapeljal tudi v serijsko proizvodnjo zaenkrat ni znano, hkrati pa je malo verjetno, da bo obdržal omenjenega drona. So pa pri švedsko-kitajskem podjetju potrdili, da bodo v prihodnjih treh letih predstavili tri nove modele, vsak pa bo zagotovo povzel kak element iz konceptov, ki bodo predstavljeni v tem času. Morda tako vseeno uzremo tudi kakšnega kabrioleta.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?