V nasprotju z Velostrom N bi bila na voljo tudi evropskim kupcem, izvedba Performance pa je malo verjetna.
Čeprav je Hyundai i30 N še precej svež igralec na trgu športnih kombilimuzin, se zdi, da ga je javnost hitro in zelo pozitivno sprejela in bi tako sčasoma lahko konkuriral uveljavljenim igralcem v tem svetu. In prav zaradi dobrega odziva javnosti bi Hyundai lahko kmalu ponudbo vozil športne divizije N, ki jo poleg modela i30 za zdaj sestavlja še Veloster – ki pa ga v športni izvedbi pri nas ne bo – razširil še na tretji model, križanca Kono.
Da se pri Hyundaiju res nekaj dogaja na tem področju, je po pogovoru z Albertom Biermannom, vodjo Hyundaijevega oddelka N, razkril britanski portal Auto Express. Biermann je tako razkril, da inženirji na oddelku že pripravljajo tako imenovano testno mulo, prototip, na podlagi katerega se bo vodstvo podjetja odločilo, ali bodo takšen avtomobil poslali v serijsko proizvodnjo ali ne.
Enak motor kot v i30 N
»Naročil sem jim, naj izdelajo avtomobil, potem pa bomo videli, ali ga bo vodstvo odobrilo ali ne. A vsekakor mora vsebovati pogonski sklop modela i30 N. Lahko mu spremenimo nekatere specifikacije, povezane z vzmetenjem in krmiljenjem vozila, kar niti ne bi bilo tako zahtevno, glede na to, da sta oba avtomobila opremljena s pogonom na sprednji kolesni par. A jasno ostaja, da mora imeti Kona N motor in menjalnik enaka kot v modelu i 30 N,« je dejal Biermann.
Čeprav bo torej Kona – v primeru proizvodnje – dobila motor omenjene športne kombilimuzine, bodo kupci prikrajšani za močnejšo izvedbo z dodatkom Performance v imenu. Kona N bo tako ponujala 'le' motor z 250 'konji', kar pa bo večino kupcev verjetno še vseeno zadovoljilo. Upajmo le, da se bo to tudi zgodilo, sicer bomo morali na naslednjega športnega Hyundai počakati še kar lep čas. Športno nadgradnjo naj bi kot naslednji prejel i20 prihodnje generacije, ki pa naj bi na ceste zapeljal šele po letu 2020.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji