Koncern FCA odpovedal udeležbo na avtomobilskem salonu v Parizu

13. 6. 2018 | Jure Šujica
Deli

Enako odločitev sta med drugim pred njim sprejela že Ford in Volkswagen.

Tradicionalni avtomobilski salon, ki vsako leto poteka bodisi v Frankfurtu bodisi v Parizu, je doživel nov udarec. Salon, ki bo letos potekal v francoski prestolnici in se bo začel 2. oktobra, bo sicer postregel s številnimi zanimivimi novostmi (novi Peugeot 208 in 508 SW, nova Opel Corsa), čedalje več pa je proizvajalcev, ki so svojo udeležbo odpovedali. Zadnji v vrsti manjkajočih je italijansko-ameriški koncern Fiat-Chrysler Automobiles – FCA.

Omenjeni koncern je sicer izpustil že lanski salon v Frankfurtu, z nedavno odločitvijo pa se je pridružil Fordu in Volkswagnu, ki sta že potrdila, da se prireditve ne bosta udeležila. Po poročanju francoskega časopisa L'Argus naj bi bil razlog za neudeležbo koncerna FCA na salonu ta, da potencialni zaslužek in publiciteta nikakor ne bi mogla upravičiti stroškov in dela, povezanih z udeležbo.

Se približuje konec klasičnih avtomobilskih salonov?

Na salonu bodo tako zagotovo manjkale znamke Lancia (ki ima sicer v svoji ponudbi le še model Y, namenjen italijanskemu trgu), Jeep, Fiat in Alfa Romeo. Prav slednjo bodo ob napovedanih novostih, ki naj bi jih pripravljali, obiskovalci verjetno najbolj pogrešali. Poleg tega razstavnega prostora ne bo imel Maserati, ki pa bi svoja vozila lahko razstavil v prostoru, rezerviranem za superšportne avtomobile, 'Mondial limited'. Ferrari je medtem svojo udeležbo že potrdil.

Odpoved udeležbe Fiata v Parizu je še eden v vrsti dokazov, da so klasični avtomobilski saloni v čedalje večji krizi. Avtomobilski proizvajalci se namreč čedalje bolj pogosto odločajo za predstavitve svojih vozil na individualnih dogodkih, ki jih nato svetu predvajajo prek spletnih konferenc. Na ta problem je pred kratkim opozoril tudi Volvo, ob tem pa odpovedal udeležbo na avtomobilskem salonu v Ženevi prihodnje leto. Se obdobje klasičnih avtomobilskih salonov počasi izteka, ali pa bo organizatorjem uspelo sprejeti prave odločitve in ukrepe, s katerimi bodo znova pritegnili avtomobilske proizvajalce v svoje dvorane? Sodeč po trendih v industriji, bomo odgovor verjetno dobili prav kmalu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja