Koncept Polygon nakazuje slog in notranjost naslednje generacije francoskega kompaktnega avtomobila.
Peugeot si s konceptom Polygon, kompaktnim prototipom, dolgim manj kot 4 metre, predstavlja prihodnost modela 208, ki nakazuje slogovne posebnosti in tehnološke posladke nove generacije kompaktnega avtomobila francosk levje znamke. Polygon se ponaša s številnimi novimi rešitvami tako za zunanjost kot za notranjost, nekatere od njih pa bodo verjetno tudi našle pot v Peugeote prihodnje modele.
S sprednjim del, ki ga zaznamujejo mikro svetilne diode, je zdaj bolj aagersiven predvsem zaradi krempljasto postavljenih svetil, medtem ko zadnji del s svojo geometrijo skoraj spominja na že zdavnaj upokojeni Peugeot 205.
Ključni element notranjosti je armaturna plošča, kjer izstopa kvadratni volan, ki nadomešča tradicionalni okrogel obroč. Volan nima več mehanske povezave s kolesi, kar omogoča takojšnjo okretnost in hipne reakcije. Vsak manever naj bi bil veliko enostavnejši in bolj intuitiven, zmanjšala bi s potreba po gibanju rok, vse skupaj pa naj bi bilo v serijskih modelih že leta 2027.
Izkušnja vožnje v Polygonovi notranjosti je poglobljena zaradi projekcije informacij neposredno na vetrobransko steklo. Tradicionalna armaturne plošče ni več, nadomešča jo virtualni 31-palčni zaslon, ki sprednje steklo spremeni v nastavljiv vmesnik. Trije načini nastavitev prilagajajo osvetlitev, animacije in ambient.
Notranjost je bolj prostorna in svetla, deloma zaradi odsotnosti B-stebrička in podaljšanega vetrobranskega stekla, ki povečuje vidljivost. Poleg tega so sedeži natisnjeni s 3D-tiskalnikom iz recikliranih materialov, oblazinjenje je izdelano iz tkanin iz starejših modelov in enostavno zamenljivih delov, ki podaljšajo življenjsko dobo.
V bistvu ima poenostavljen tridelni sedež, sestavljen iz kovinskega okvirja, reciklirane osnovne površine in penaste prevleke. Vrata v obliki kril poenostavljajo dostop in zmanjšujejo kompleksnost konstrukcije, prilagodljiva platišča pa vključujejo pametne senzorje in barvite laserske gravure.
Zaenkrat ni še nič znanega o pogonskih sklopih, po vsej verjetnosti bo med njimi tudi električni. Na podrobnejše informacije bo treba še počakati, dokler pri Peugeotu ne bodo prepričani, da je napočil čas za prvo razkritje novega 208.




