Dobil naj bi sicer istoimenskega naslednika, ki pa z aktualno generacijo in predhodniki ne bo imel veliko skupnega.
Usoda ameriških športnikov že nekaj časa visi na tanki nitki, saj so zaradi velikih motorjev ter hkrati še vedno precejšnje razširjenosti v ZDA trn v peti vseh okoljevarstvenikov. Avtomobilski proizvajalci se tako že nekaj časa ukvarjajo z vprašanjem, kako naprej, kakšna bo njihova usoda. In očitno je naposled postala znana usoda enega izmed najstarejših ter najbolj prepoznavnih predstavnikov tako imenovanega razreda 'pony' avtomobilov, Chevrolet Camaru.
Po poročanju ameriškega portala Automotive News naj bi namreč pri Chevroletu omenjenega športnika v podobi, kakršno poznamo sedaj upokojili do leta 2024. Ob tem sicer razmišljajo o nasledniku, ki pa naj z dosedanjimi generacijami ne bi imel veliko skupnega. Športnega kupeja naj bi namreč nasledila štirivratna limuzina, ki jo bo po vrhu vsega poganjala elektrika. General Motors bo tako ubral nekoliko drugačno pot kot Ford, kjer so klasičnemu Mustangu nedavno ob bok postavili istoimenskega križanca z dodatkom Mach-E v imenu.
Na elektriko kmalu celotna druščina?
Govorice o upokojitvi Camara sicer niso nove, pojavljajo pa se že kar nekaj časa. Po prvih informacijah naj bi se njegova proizvodnja končala že leta 2023, spet drugi viri pa naj bi omenjali možnost ohranitve na trgu vse do leta 2026. Kdaj naj bi sicer dobil električnega naslednika zaenkrat ni znano, omenja pa se možnost, da zamenjava ne bo takojšnja.
Chevrolet je sicer doslej prodal dobrih pet milijonov Camarov, pri čemer so ga Američani neprekinjeno proizvajali med letoma 1966 in 2002 nato pa ga znova obudili z letom 2009. Ob tem pa Camaro ni edini legendarni model koncerna General Motors, ki naj bi do srede tega desetletja doživel prehod iz bencina na elektriko. Med letoma 2023 in 2025 naj bi namreč enako usodo doživeli tudi Cadillac Escolade, Chevrolet Silverado, GMC Sierra in pa Chevrolet Malibu.