Konec skrivnosti: takšna je podoba sedme generacije VW Transporterja

Novinec z večjo prostornostjo in nosilnostjo, številnimi asistenčnimi sistemi ter tremi vrstami pogona.

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je dokončno razkrila sedmo generacijo Transporterja, ki ga premierno predstavljajo na salonu gospodarskih vozil IAA Transportation v Hannovru. Novinec, ki je v tesnem sorodstvu s Fordovim Transitom Customom, se ponaša z več prostora, večjo nosilnostjo, večjo največjo težo prikolice in večjo gospodarno učinkovitostjo. Poleg tega za večjo varnost skrbijo najsodobnejši asistenčni sistemi; premišljen kokpit in krmilni elementi olajšajo vsakodnevno delo. Enako velja za istočasno predstavljeni devetsedežni Caravelle, prvič pa bosta ti večnamenski vozili na voljo tudi s priključnim hibridnim pogonom.

Konec skrivnosti: takšna je podoba sedme generacije VW Transporterja
Volkswagen

Novi Transporter je torej na voljo kot dostavno vozilo osredotočeno na prevoz blaga, dostavno vozilo s tovornim prostorom, sedeži v drugi vrsti in različnimi predelnimi stenami, minibus za prevoz potnikov in kot dvojna kabina s platformo in dolgo medosno razdaljo. Minibus in kombija sta opcijsko na voljo z visoko streho in podaljšano medosno razdaljo. Devetsedežni Caravelle je bil zasnovan za komercialni prevoz potnikov, tako Transporter kot Caravelle sta na voljo tudi v terenski različici PanAmericana.

Konec skrivnosti: takšna je podoba sedme generacije VW Transporterja
Volkswagen

Preoblikovani kokpit prinaša digitalni svet zaslonov in krmilnih elementov z robustnimi trdimi tipkami in vključuje tudi integracijo različnih USB in 12 V vtičnic ter možnost dodajanja ene ali, v primeru priključnohibridnih in električnih modelov, do treh 230 V vtičnic. Prostornina odlagalnega prostora z običajno medosno razdaljo in streho se je povečala za več kot 10 odstotkov na 5,8 m3. Z dolgo medosno razdaljo in visoko streho se prostornina odlagalnega prostora poveča na 9,0 m3. Največja nosilnost do 1,33 tone (dodatnih 0,13 t) največja masa prikolice za 0,3 t, ki zdaj dosega 2,8 t (zavirano, z 12-odstotnim naklonom).

Konec skrivnosti: takšna je podoba sedme generacije VW Transporterja
Volkswagen

Na voljo bo sedem pogonskih različic, paleta prvič vključuje tri turbo dizelske motorje (TDI), priključni hibridni pogon (eHybrid) in tri električne pogone (e-Transporter in e-Caravelle). Motorji TDI razvijejo 81 kW (110 KM), 110 kW (150 KM) in 125 kW (170 KM). TDI s 125 kW je vedno kombiniran z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki je opcijsko na voljo za TDI s 110 kW kot alternativa 6-stopenjskemu ročnemu menjalniku. Modele TDI od 110 kW je mogoče naročiti s štirikolesnim pogonom 4MOTION. Sistemska moč 171 kW (232 KM) označuje priključni hibridni pogon v kombinaciji s samodejnim menjalnikom (eHybrid). e-Transporter in e-Caravelle sta predstavljena s 100 kW (136 KM), 160 kW (218 KM) in 210 kW (286 KM), kapaciteta njihove baterije je 64 kWh.

Novo na Metroplay: Ninna Kozorog prekinila molk | N1 podkast s Suzano Lovec