Kljub napovedim, da se bo serijska proizvodnja nove Fiatove Grande Pande začela v drugi polovici oktobra, avtomobilov še ni na cestah.
Čeprav so pri koncernu Stellantis napovedovali serijsko proizvodnjo nove Fiatove Grande Pande že za drugo polovico oktobra, še nič ne kaže, da se bo »velika medvedka« kmalu prikazala iz brloga.
Analitiki Bloomberga Adria zamudo pojasnjujejo s slabimi poslovnimi rezultati koncerna, ki so mu prihodki v letošnjem tretjem četrtletju upadli za 27 odstokov, prodaja avtomobilov pa za petino. Medtem se je že odprla možnost naročila novega električnega avtomobila, ki si ga lahko omislijo kupci v Franciji in na Nizozemskem, kjer izdatno subvencionirajo nakup električnih vozil.
V Srbiji, kjer naj bi serijska proizvodnja vendarle stekla še pred koncem letošnjega leta, se prodaja še ni začela, ko se bo, pa bi električni avtomobil lahko stal okoli 15.000 evrov.Potencialni razlogi za zamudo pri proizvodnji so lahko v ozkih grlih pri razvoju programske opreme, proizvodnji, pa tudi v motnjah v dobavni verigi) in zadržanem povpraševanju po električnih avtomobilih.
Cenovna dostopnost Fiat Pande za je lahko za Stellantis dvorezen meč. Po eni strani cenovno ugoden model nagovarja širši trg in ščiti tržni delež v že precej zasičenem B-segmentu kompaktnih vozil, predvsem pred kitajsko konkurenco, pa tudi pred neposrednimi tekmeci v Evropi, po drugi strani imajo modeli z nižjo ceno nižji potencial dobička, čeprav proizvodnjo Grande Pande subvencionira srbska vlada.
Saša Đorđević, predsednik Neodvisnega sindikata Fiat Chrysler Automobiles Srbija, potrjuje, da serijska proizvodnja še ni stekla in da naj bi imeli ta teden sestanek z vodstvom podjetja. Pričakuje, da naj bi kmalu določili datum za redni zagon proizvodne linije in dodal, da vsak dan izdelajo kakšen avtomobil, a ne morejo reči, da gre za serijsko proizvodnjo.