Fiat Grande Panda bo za brazilski trg precej drugačna kot za evropske kupce, verjetno jo bodo tudi preimenovali v Fiat Uno.
Grande Panda, ki jo izdelujejo v Fiatovi tovarni (nekdanji Zastavi) v srbskem Kragujevcu, je oziroma bo na evropskih trgih na voljo v hibridni in električni izvedbi. Kot globalni model jo bodo prodajali tudi na drugih celinah, med pomembnejšimi bodo vsekakor južnoameriške države na čelu z Brazilijo, kjer ima Fiat tradicionalno dober tržni delež.
Avtomobil naj bi v deželo nogometa in kave prispel prihodnje leto, a bo precej drugačen od tistega, ki ga italijanski proizvajalec namenja kupcem na stari celini. Brazilski trg je namreč cenovno občutljiv, zato bodo nekatere rešitve cenejše oziroma poenostavljene.
Spremembe se obetajo sprednjemu delu, kjer verjetno ne bo žarometov in dnevnih luči s svetilnimi diodami, prilagojeni pa bodo tudi materiali in barve notranjosti.
Poleg tega bo drugačna tudi motorna paleta, vgrajeni bodo pogonski stroji iz drugih Fiatovih modelov, v igri sta 1,0-litrski trivaljni bencinski motor, ter večji 1.3-litrski, medtem ko se jim z električnim pogonom ne mudi. Električne komponente za Grande Pando izdelujejo v Stellantisovi tovarni v Franciji, kjer poleg Fiata oskrbujejo še Peugeot in Citroen
Z letno prodajo pol milijona vozil pri Fiatu še kako stavijo na brazilski trg in so celo pripravljeni prekrstiti Grande Pando, ki bi se po poročanju brazilskih medijev lahko imenovala Fiat Uno. Prvotni model s tem imenom so v Braziliji izdelovali tri desetletja, po ukinitvi proizvodnje pa je Fiat na tamkajšnjem trgu uspešno prodajal model Mobi in Fiat Argo.
Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu