Samo vsak peti kupec električnega avtomobila ostaja zvest znamki, več kot 80 odstotkov pa jih je odprtih za druge.
Medtem ko so pri avtomobilih z motorji z notranjim zgorevanjem kupci precej zvesti znamkam, pri nakupu električnega avtomobila zvestoba znamki ni več med glavnimi kriteriji. To je rezultat raziskave EV Retail Study 2023 tržno raziskovalnega podjetja UScale iz Stuttgarta, ki je specializirano za elektromobilnost. Rezultati namreč kažejo, da le vsak peti kupec električnega avtomobila kupi znano znamko avtomobila. Več kot 80 odstotkov je odprtih za modele drugih proizvajalcev.
Kot kaže študija, današnje kupce električnih avtomobilov na začetku nakupnega procesa motivirajo predvsem ekološki vidiki, vozniške izkušnje in nizki obratovalni stroški. Šele v fazi nadaljnjega raziskovanja postanejo pomembnejši drugi kriteriji. Navsezadnje so za nakup odločilni cena, obseg in oprema ter oblika in polnilna zmogljivost, medtem ko znamka vozila kot odločilno merilo nakupa močno zaostaja.
Kot kaže študija, so anketiranci zelo odprti za spletne nakupe. Samo 40 odstotkov vprašanih ima jasno željo po nakupu pri trgovcu. Pokazalo se je tudi presenetljivo neskladje glede virov informacij. Čeprav kupci električnih avtomobilov v veliki meri obiskujejo spletna mesta proizvajalcev in trgovcev, so nad temi viri informacij razočarani. Večina raje pridobiva informacije iz družbenih medijev, od združenj, strokovnih časopisov ter prijateljev in znancev do dobaviteljev energije.
Preberite še: Če imate avto te znamke, je večja verjetnost, da vam ga bodo pri nas ukradli
BONUS VIDEO: Audijev tehnološki pionir zdaj še bolj izstopa, vendar na nepričakovan način!