Kupci sporočili, kateri Porschejev model je še vedno najpomembnejši

2. 11. 2022 | Jure Šujica
Deli

Poslovni rezultati so bili v zadnjem obdobju predvsem posledica odlične prodaje enega modela.

Nemški Porsche že dlje časa velja za enega najbolj dobičkonosnih avtomobilskih proizvajalcev na svetu, še zlasti v Nemčiji, kjer velja tudi za avtomobilsko podjetje z najvišjo vrednostjo. Lastnikom podjetja pa se upravičeno lahko nasmiha tudi po pregledu finančnih rezultatov po treh četrtletjih letošnjega leta. Dobički od prodaje namreč še naprej rastejo in to celo tam, kjer tega morda niti ne bi pričakovali.

Preberite še: Kaj bodo pri Volkswagnu storili s Seatom?

Eden izmed prelomnih modelov znamke je bil pred 20 leti model Cayenne. Veliki križanec je bil predstavljen v času, ko znamka iz Stuttgarta ni bila v najboljši kondiciji, po njegovi predstavitvi pa je sledil preobrat, ki se čuti še danes. Drug pomemben mejnik je pred nekaj leti prinesel Taycan, električna športna limuzina, ki je prav tako naletela na topel sprejem kupcev. A očitno ti še vedno najbolj cenijo predvsem en model, in sicer 911.

Prihodnost negotova

Proizvodnja novih vozil je namreč do konca septembra znašala 221.512 avtomobilov, kar je dva odstotka več kot v enakem obdobju lani. Hkrati je za kar devet odstotkov narasla prodaja modela 911. Še bolj kot to, je impresiven podatek o rasti dobička. Ta je bil s 5,05 milijarde evrov kar 41 odstotkov višji kot v enakem obdobju lani.

Kljub odličnim napovedim pa pri Porscheju ne napovedujejo dviga letnih načrtov glede prodaje novih vozil, kar nakazuje, da se rast v prihodnjih nekaj tednih utegne zaustaviti. Kot pojasnjuje Lutz Meschke, glavni finančnik pri Porscheju, jepoložaj na trgu zelo oster, rezultati, ki jih dosegajo pa so v veliki meri „posledica skrbnega načrtovanja stroškov in atraktivne modelne ponudbe.“