Lada 4x4 dobiva nove karoserijske izvedbe

30. 11. 2020 | Jure Šujica
Deli

Z novembrom je postala tudi pravo gospodarsko vozilo.

Lada 4x4, nekdaj poznana kot Lada Niva je na dobri poti, da postane eden izmed avtomobilov z najdaljšo proizvodno dobo v zgodovini. V bolj ali manj nespremenjeni podobi namreč nastaja že vse od leta 1977, očitno pa je, da Rusi niti pod razno še ne nameravajo zaključiti z njeno proizvodnjo. Še več, v začetku novembra so predstavili kar dve povsem novi karoserijski izvedbi, kakršnih doslej še nismo poznali.

Prva izmed obe različic, poimenovana 4x4 on-Board je pravzaprav poltovornjak (kakršnega doslej Lada še ni imela), na voljo pa bo v dveh izvedbah, dvosedežni in z daljšim kesonom, na katerem bo prostora za dve evro paleti, ali pa v izvedbi z daljšo kabino, petimi sedeži in krajšim kesonom. Njuni nosilnosti bosta znašali 580 kilogramov, za dodatno zaščito tovora na odmaknjenih področjih, kjer naj bi se tovrstna vozila zadrževala največ pa bo na voljo tudi pokrov kesona iz steklenih vlaken.

Še vedno krepko pod 10.000 evri

Nadgradnjo različice on-Board bo nato predstavljala izvedba 4x4 Van, od prve pa se v osnovi razlikuje po nekoliko drugačnem tovornem delu. Ta je namreč dodatno izoliran, zaradi česar ga bodo lahko že v tovarni predelali v izvedbo s hladilnico za prevoz zamrznjene ali na drugi strani tople hrane in za prevoz kruha ter pekovskih izdelkov.

Obe novi izvedbi Lade 4x4 bo sicer mogoče opremiti s paketom za vožnjo po brezpotjih. Ta med drugim prinaša serijsko klimatsko napravo, 240 milimetrov oddaljenosti od tal, možnejše sprednje vzmeti, samodejno zaporo sprednjega ter zadnjega diferenciala, večji hod sprednjih ter zadnjih amortizerjev in še bi lahko naštevali. In cena 799.000 rubljev za prvo ter 856.000 rubljev za drugo izvedbo, kar v nam domači valuti znaša 8.761 oziroma 9.387 evrov.

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere