Za 45. rojstni dan bi si legendarni ruski terenec zaslužil kaj drugega kot da so ga osiromašili za protiblokirni zavorni sistem in varnostne zračne blazine.
Ruski Avtovaz je po daljši prekinitvi ponovno zagnal proizvodnjo trivratnega terenca Lada Niva v osiromašeni različici, imenovani Classic’22, v kateri so zaradi pomanjkanja uvoženih komponent opustili nekaj ključnih varnostnih elementov, med drugim protiblokirni sistem in varnostne zračne blazine. Ob električnem pomiku stekel, pritrdiščih za otroške sedeže, dnevnih lučeh, in potovalnem računalniku, ki so med tokratno opremo, so Nivo, ki je pred kratkim dopolnila 45 let, prikrajšali celo za avtoradio, kupce pa bodo v avtomobilu pričakali le antena in kabelski snopi za dva sprednja zvočnika).
Prvi mož Avtovaza Maksim Sokolov, je ob tem dejal: »Ponovna vzpostavitev proizvodnje drugega modela Lada in zagon druge tekoče linije v trenutnih težkih razmerah je prava zmaga za celotno ekipo Avtovaza. Prepričan sem, da bo za avtomobil dovolj povpraševanja. Podjetje si še naprej prizadeva za obnovitev proizvodnje vseh avtomobilov modelne serije Lada, pri čemer aktivno sodeluje z dobavitelji iz Rusije in prijateljskih držav.”
Na podoben način so v Avtovazu prejšnji mesec vzpostavili proizvodnjo prav tako varnostno izropan model Lada Granta, v nekaj dneh pa sledi še Lada Largus, ki kot predelan model Dacie Logan MCV izhaja še iz obdobja Avtovaza pod lastništvom Renaulta. Teh avtomobilov naj bi izdelali vsaj 1.800, vsi sestavni deli pa naj bi bili že v tovarniških skladiščih.
Trenutno stanje je komentiral tudi minister za promet Ruske federacije Vitalij Saveljev, ki je dejal, da bo Avtovaz sčasoma rešil problem pomanjkanja zračnih blazin v svojih avtomobilih: »Mislim, da bodo moji kolegi našli priložnost bodisi za proizvodnjo blazin ali za pošiljke iz prijateljskih držav«.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj