Z nekaj 'sreče' bo postal prvi model znamke, ki bo prodan v več kot 20.000 primerkih.
Tradicionalni ljubitelji posameznih, večinoma nekoliko bolj prestižnih znamk običajno dajejo prednost klasičnim modelom z dolgoletno tradicijo, kot pa novejšim primerkom, katerih naloga je v prvi vrsti prinašati prihodek. Še posebej če je v tem primeru govora o športnih terencih. A trg ima svoje zakonitosti, enako pa tudi povpraševanje in odličen primer tega je tudi italijanski Lamborghini.
Proizvajalec superšportnih avtomobilov, najbolj poznan po modelih kot so Diablo, Countach, Miura in podobni je namreč pred štirimi leti predstavil svojega prvega križanca, model Urus ter z njim doživel takšen uspeh kot z nobenim avtomobilom doslej. Po štirih letih so namreč uspeli prodati kar 16.000 vozil, kar je več kot pri kateremkoli drugem modelu znamke v enakem obdobju.
Prva osvežitev pred vrati
Za primerjavo, prodaja najbolje prodajanega Lambordhinija, modela Huracan doslej na letni ravni nikoli ni presegla 3.000 vozil, medtem ko letna proizvodnja Urusa znaša kar 4.000 enot, vsaj 25 odstotkov več, kot pri Hucacanu. Hkrati je po njegovi zaslugi Lamborghini podvojil proizvodne kapacitete, število delavcev pa povečal za 700.
Po štirih letih sicer pri Lamborghiniju, kjer bodo s 6.902 avtomobiloma, prodanima do konca septembra zabeležili eno najbolj uspešnih let, pripravljajo osveženo izdajo Urusa, ki bo po zgledu Huracana dobil dodatek Evo v imenu. A večjih sprememb očitno ne bo. Nekaj sprememb bosta tako neuradno prejela zunanjost in kabina, 'zgolj' posodobljen pa naj bi bil tudi štirilitrski osemvaljnik.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj