Po prvotnih napovedih naj bi avtomobil prišel na trg šele prihodnje leto, a so pri Lamborghiniju nekoliko pohiteli.
Prihodnje leto, 2020, bo za Lamborghini eno od bolj pestrih v zadnjem obdobju. Italijanski proizvajalec je namreč že pred časom napovedal prihod naslednika svojega paradnega konja, modela Aventador, za katerega je neuradno potrjeno, da ga bo poganjal 12-valjni atmosfersko polnjeni agregat, povezan z elektromotorjem. Še letos pa bo sledila še ena pomembna novost. Včeraj je namreč Lamborghini uradno napovedal prihod posodobljenega modela Huracan.
Huracan bo tako z letošnjo pomladjo nosil ime Huracan EVO, in čeprav gre le za medgeneracijsko posodobitev (teh pri Lamborghiniju nismo videli že nekaj časa), bo avtomobil dobil lepo število novosti, začenši s temeljito spremenjeno zunanjostjo. Nov par odbijačev, platišč, stranskih šesterokotnih rež za zajem zraka in spojler za pokrovom motorja so le nekatere vizualne spremembe, ki bodo avtomobil pomladile, hkrati pa tudi izboljšale njegovo aerodinamiko.
Pod novo karoserijo že znano srce
»Huracan EVO je definicija evolucije: je korak naprej v razvoju, spreminja in dviguje merila, ki veljajo v tem segmentu. Je neverjetno enostaven za upravljanje, hkrati pa vozniku ponuja odzivno in hkrati dinamično vozniško izkušnjo v vsakem okolju,« je o novincu dejal Stefano Domenicali, predsednik in hkrati direktor znamke Lamborghini.
Veliko zaslug za to naj bi imel 5,2-litrski 10-valjni motor s 640 'konji' oziroma 470 kilovati moči, ki ga sicer že poznamo iz Huracana Performante, do zdaj najbolj dovršenega Huracana. S slednjim si EVO kljub 40 kilogramov večji teži deli tudi zmogljivosti: pospeške do 100 kilometrov na uro v 2,9 sekunde in največjo hitrost več kot 325 kilometrov na uro.
Pri motorju Lamborghini torej ne predstavlja pretiranih novosti, teh pa je veliko več v periferiji motorja. EVO bo namreč deležen številnih novosti, namenjenih boljši vodljivosti, med katerimi Italijani izpostavljajo sistem za krmiljenje zadnjega para koles Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata ali LDVI, ki naj bi znal predvideti vsako voznikovo naslednjo potezo in se nanjo tudi pripraviti. Tu pa so potem še izboljšano vzmetenje z novimi senzorji pospeškov, tako imenovan sistem dinamičnega krmiljenja in še bi lahko naštevali. Do vseh teh nastavitev bo voznik dostopal prek treh voznih programov, strada, sport in corsa.
Na cestah že spomladi
Prenovljeni Huracan EVO bo sicer deležen še nekaterih novosti na področju informativno-razvedrilnega sistema, katerega osrednji del je nov 8,4-palčni zaslon, lastniki vozila pa bodo imeli na voljo nove možnosti pri ustvarjanju videza avtomobila, saj bo na voljo še nekaj več novih barv in materialov v notranjosti. In glede na to, da bodo prvi kupci novega avtomobila v njem uživali že spomladi, je Lamborghini objavil cenik za štiri ključne trge (zunaj Italije). V Evropi je to britanski trg, kjer bo za novinca treba odšteti 165.256 britanskih funtov ali 184.345 evrov brez davka.