Lamborghini Huracan še ni pokazal vsega potenciala ... do sedaj

13. 4. 2022 | Jure Šujica
Deli

No, naj se najprej opravičim za nekoliko zavajajoč naslov. Na vrhu seznama najbolj zmogljivih različic Lamborghini Huracana ostaja izvedenka STO, pri kateri gre bolj ali manj za dirkalnik, za katerega je Lamborghiniju z veliko truda uspelo pridobiti homologacijo za uporabo v cestnem prometu. A nova izvedenka Huracana z dodatkom Tecnica za njim – navkljub udobju, ki ga ponuja – ne zaostaja prav veliko.

Preberite še: Premiera: Lamborghini Huracan STO - pomemben pečat je pustil tudi Akrapovič

Pod motornim pokrovom se namreč skriva povsem enak motor, ki ponuja 640 'konjev' ali 470 kilovatov moči, vsa moč pa se prenaša na zadnji kolesni par. Ta je po vrhu vsega tudi krmiljen, štirikolesno krmiljenje pa bo seveda pripomoglo k precej boljši vodljivosti na cesti. Sicer pa bo avtomobil opremljen še s kopico drugih, predvsem elektronskih pripomočkov. Tako bo recimo ponujal napreden sistem za nadzor zdrsa pogonskih koles s tremi programi (Strada, Sport in Corsa) in pa posebej razvitim ter nastavljenim vzmetenjem.

Elektronika za vožnjo na meji

Posebno poglavje je sistem Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata ali kratko LDVI, ki v realnem času skrbi za nadzor praktično vseh aspektov avtomobila oziroma dinamike, zaradi česar je vožnja na eni strani kar najbolj razburljiva, hkrati pa tudi varna.

Da je Huracan Tecnica bližje izvedbi STO kot pa EVO sicer nakazuje že zunanjost. Ta je namreč dobila številne modifikacije, od spremenjenega sprednjega odbijača, spodnjih in zgornjih stranskih rež za hlajenje zraka motorja ter zavornega sistema, do novega usmernika zraka na zadnjem odbijaču ter krilca nad zadnjimi lučmi. V primerjavi z EVO-m avtomobil ponuja 35 odstotkov boljši potisk zadka k tlom in pa 20 odstotkov manj zračnega upora. Uporaba lahkih materialov je ob 1.317 kilogramih suhe teže prinesla tudi odlično razmerje med maso in močjo: 2,15 kilograma na eno 'konjsko' moč.

Ne glede na dirkaške gene pa bo avtomobil ponujal precej udobja ter možnosti personalizacije. Ta bo zajemala širok nabor barv karoserije. Sedeži v kabini bodo nastavljivi po višini, avtomobil pa bo opremljen tako s polno povezljivim infozabavnim sistemom, kot tudi z možnostjo prikaza telemetrije. Ob tem pa bodo lastniki pred nakupom lahko izbirali med kar 200 različnimi barvami in dodatki kot so lažja vrata, vijaki iz titana in pa štiritočkovnimi varnostnimi pasovi.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj