Kultni proizvajalec športnih avtomobilov iz SAnt'Agate v Italiji je spet vknjižil rekordno leto. Izjemni rezultati pa niso več (le) zasluge njihovih legendarnih superšportnih modelov
Glede na rezultate, ki so jih prikazali v lanskem letu, je Lamborghini komajda še - znamka superšportnikov. Levji delež prodajnega kolača si namreč odreže edini - SUV. Gre seveda za Urusa, brutalnega terenca, ki je nekakšen duhovni nalednik modela LM002. Vseeno pa je daleč od super in hiperšportnikov, ki jih znamka še vedno proizvaja z nezmanjšanim veseljem.
Ne boste verjeli, ampak od 8.405 avtomobilov, ki so jih uspeli prodati lani - kar je mimogrede dobrih 13 odstotkov več kot leta 2020, predstavlja Urus kar - 60 odstotkov! Preostalih 40 odpade na vse ostale modele (no, saj sta samo še dve liniji - Huracan in Aventador z nekaj izvedenkami). Novi in stari šef Stephan Winkelmann se seveda na vznemirja preveč - bistveno je, da gre krivulja prodaje navzgor. In tako bo menda tudi v letošnjem letu, saj so skoraj vso proizvodnjo za leto 2022 že prodali. Največji trg ostaja seveda ZDA, kamor izvozijo več kot tretjino proizvodnje, na drugem je azijsko-kitajsko tržišče, na tretjem pa je že Nemčija.
Novi (hibrdizirani) Aventador že drugo leto
Sicer pa Winkelmann miri tudi potencialne kupce tradicionalne znamke, saj obljublja, da bodo vsi trije modeli naprodaj tudi v prihodnje, in da bo atmosferski 6,5 litrski 12-valjnik (pa tudi V8 in V10 motorja) rohnel tudi v naslednjh nekaj letih. Je pa res, da bo dobil pomoč elektromotorja, saj načrtujejo hibridizirati celotno gamo.
Sicer pa prihaja novi Aventador že drugo leto, Huracan leto zatem, novi hibridizirani Urus pa leta 2024. In seveda - tudi Lamborghini ne bo ušel elektrifikaciji, ki jo pripravljajo kot četrti model in to bo verjetno kar križanec v konfiguraciji 2 + 2.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?