Lancia: Danes se je začelo novo obdobje! Kaj sporočajo iz Italije?

Med drugim so razkrili načrte o predstavitvi novih modelov.

Lancia: Danes se je začelo novo obdobje! Kaj sporočajo iz Italije? (foto: Lancia) Lancia
20. 5. 2022

Po tem, ko je italijanska znamka Lancia pred leti skoraj propadla, se je kot princ na belem konju pojavil koncern PSA, se združil s Fiatom in nastala je skupina Stellantis, vodstvo katere je ugotovilo, da si hirajoča butična znamka zasluži novo priložnost. Sledile so informacije o tem, da sledijo trije novi modeli, med njimi tudi nova Delta, danes pa je bil naposled sprejet temeljit desetletni plan obuditve.

Preberite še: Lancia: "Zgledovali se bomo po Mercedesu!"

Omenjeni plan bo tako zajel predstavitev treh (izključno električnih) modelov znamke, pri čemer bo prva leta 2024 predstavljena Lancia Ypsilon. Šlo bo za štiri metre dolg avtomobil, kar pomeni, da bo ciljala na številko večji segment kot doslej, v segment, ki mu trenutno dominira Renault Clio. Dve leti kasneje bo sledila predstavitev (vsaj na začetku) največjega modela znamke, ki bo veljal za paradnega konja, v dolžino pa bo meril 4,6 metra. Leta 2028 bo nato sledila predstavitev tako pričakovane Lancie Delte.

Iz enega na šest trgov

Sicer pa bo Lancia, kot je napovedal njen generalni direktor Luca Napolitano namenila veliko pozornosti elektrifikaciji in zmanjševanju vplivov na okolje. Po letu 2026 bodo tako izdelovali izključno električno gnane avtomobile, s čimer bodo med prvimi v Evropi, ki bodo izpeljali transformacijo. Hkrati bo Lancia znotraj koncerna postala znamka z najvišjim deležem sestavnih delov, narejenih iz recikliranih materialov. Takšnih naj bi bilo recimo kar 50 odstotkov vseh (mehkih) površin, s katerimi bodo potniki prišli v stik.

Bo pa Lanciin povratek na evropske trge počasen in previden. Poleg Italije bodo namreč nove modele ponujali zgolj na petih drugih trgih: v Španiji, Franciji, Nemčiji, na Nizozemskem ter v Belgiji. V teh državah naj bi v skupno 60 mestih v prihodnjih letih odprli 100 novih prodajnih salonov, pri čemer pa naj bi polovico prodaje predstavljala prodaja preko spleta.