Avtomobil, ki predstavlja romantično vizijo avtomobilskega sveta Eugenia Amosa, bo izdelan v seriji 20 primerkov, za vsakega pa bo treba odšteti približno 300.000 evrov.
Poznamo dve vrsti delavnic za avtomobilske predelave. Prve vzamejo nove športne avtomobile in jih z najmodernejšo tehnologijo še nekoliko izboljšajo, jim dodajo še več moči, še nekoliko izboljšajo videz in jih s tem naredijo še nekoliko bolj ekskluzivne. Potem pa so tu druge, ki jemljejo starejše (klasične) avtomobile in jih z modernimi materiali korenito izboljšajo, pri čemer jim še vedno ohranijo tisti pravi pridih stare šole.
Med slednjimi je zagotovo najbolj znano ameriško podjetje Singer, znano po vrhunskih predelavah Porschejev 911. V ta svet se je zdaj vmešalo še italijansko podjetje Amos Automobili v lasti italijanskega dirkača in avtomobilskega navdušenca Eugenia Amosa, ki bo na bližnjem avtomobilskem salonu klasičnih avtomobilov Grand Basel Show predstavil svojo vizijo svojega najljubšega avtomobila, Lancie Delte HF Integrale, poimenovane Automobili Amos Lancia Delta Futurista.
»Ta avtomobil mi pomeni veliko. Predstavlja romantično vizijo v aseptičnem, brezkužnem, hitrem, umetnem in neoprijemljivem svetu. Ta avtomobil je bil zame zadostitev že v času, ko sem bil še stranka, in tudi zdaj, ko avtomobile proizvajam sam. Hrepenim namreč po preteklem, idealiziranem času, ko so bili človek, forma in vrednote ključni del izdelka. Avtomobil je zato čist, analogen, surov. Potrebno je bilo ogromno dela izredno talentiranih ljudi, a nam je uspelo odstraniti ves balast in obdržati tisto, kar mi največ pomeni,« je na družabnem omrežju Twitter zapisal Amos.
Zmes starega in novega
In spremembe so bile nedvomno velike. Amos in sodelavci so namreč vzeli školjko serijske Lancie Delte in jo temeljito predelali. Serijske karoserijske plošče iz jekla so nadomestile aluminijasti, ročno izdelani kosi, plastične odbijače, pokrov motorja in še nekatere druge dele so nadomestili s takšnimi, narejenimi iz ogljikovih vlaken, pozorno oko pa bo opazilo, da je avtomobil izgubil zadnji par vrat. Zgolj z omenjenimi posegi so celotno maso avtomobila, ki tako tehta 1.250 kilogramov, zmanjšali za kar 90 kilogramov.
Obsežnih predelav je bil na drugi strani deležen tudi motor. Ta je dobil po meri narejen sistem hlajenja, izboljšan sistem za zajem zraka in modificiran zbiralnik izpušnih plinov. Moč motorja se je tako z 215 povečala na kar 330 'konjev' oziroma 243 kilovatov. Manjših predelav je bila deležna tudi notranjost, odeta v rjavo alkantaro in z dodatki ogljikovih vlaken okrog sredinskega grebena.
V podjetju Amos Automobili bodo izdelali oziroma predelali le 20 vozil, za vsako pa bo treba odšteti okoli 300.000 evrov. Kupcev zagotovo ne bo zmanjkalo. En primerek je bil tako že rezerviran, zanj pa se je odločil ravno lastnik in ustanovitelj zgoraj omenjenega podjetja Singer Vehicle Design, Rob Dickinson.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"