Tako kot v originalu bo tudi duhovna naslednica pod motornim pokrovom skrivala Ferrarijev pogonski sklop.
Kdor čaka, dočaka. Štirideset let po izdelavi zadnjega izmed zgolj 492 narejenih primerkov reli legend Lancie Stratos se ta vrača na ceste. A da ne bo pomote, naslednica ne bo prišla iz proizvodnih obratov italijanskega podjetja, za katero se zdi, da počasi ugaša – dejavno je bolj kot ne le še v Italiji, poleg tega pa proizvajajo le še en lasten model, to je Y. Namesto tega bo za novo generacijo poskrbelo majhno italijansko podjetje Manifattura Automobili Torino – MAT.
Ideja o nasledniku pa pravzaprav ni stara, isto podjetje je prvi prototip avtomobila predstavilo že pred osmimi leti, zato smo mnogi nanj že zdavnaj pozabili. A zdaj bo vendarle, kot kaže, prišlo do realizacije, nov avtomobil bo namreč razstavljen na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi. A proizvodnja bo omejena, le 25 avtomobilov bodo naredili Italijani. Srečni kupci bodo lahko izbirali med različicami GT, Safari in Rally.
Po dimenzijah skoraj enaka Audiju TT
Glede na to, da gre za avtomobil, zasnovan pred osmimi leti, bo nekoliko starejša tudi platforma, na katero bo postavljen. Gre namreč za skrajšano šasijo Ferrarija 430, pod pokrovom pa se bo skrival 4,3-litrski osemvaljnik z vzpenjajočim se vrancem na pokrovu ventilov in skupno močjo 550 'konjskih' moči. Avtomobil bo zgolj 4,18 metra dolg, 1,97 metra širok in 1,24 metra visok. Posledično bo relativno nizka tudi njegova skupna masa, avtomobil bo težak le 1.247 kilogramov, kar je sicer 267 več kot v originalu, kar pa posledično nadomesti s precej večjo motorno močjo. Avtomobil bo tako do 100 kilometrov lahko pospešil v le 3,3 sekunde, končna hitrost pa bi lahko znašala do 328 kilometrov na uro.
Podjetje MAT je sicer dokaj novo na avtomobilskem področju, nekoliko bolj znan pa je njegov ustanovitelj Paollo Garella, avtor lani predstavljenega hiper športnika Devel Sixteen s kar 5.000 konji. Projekt izdelave Stratosovega naslednika je Garella prevzel od nemškega poslovneža in milijarderja Michaela Stroscheka, prvi prototip pa je leta 2010 izdelala znana italijanska avtomobilska delavnica Pininfarina.