Land Rover Defender prestal afriško avanturo

4. 6. 2019 | Jure Šujica
Deli

Testno obdobje se tako počasi končuje.

Pri Land Roverju so se odločili, da kljub trendom, ki narekujejo proizvodnjo športnih terencev, ki pa so vse prej kot primerni za terensko vožnjo, pri prihajajočem Defenderju ne bodo popuščali. To so že pred časom dokazali z zahtevnimi testiranji na skrajnem severu in na nedavni nalogi v Afriki, ki jo je Land Rover namenil svoji obujeni in kmalu predstavljeni novosti v ponudbi. Ta je imela poleg vsega še dobrodelno noto.

V sklopu že 15 let trajajočega sodelovanja z dobrodelnim skladom z zaščito divjih živali Tusk, ki med drugim skrbi za 14 tisoč hektarov velik rezervat Borana v Keniji, je tako pred dobrim mesecem dni na črno celino poslal prototip omenjenega avtomobila, s katerim so tam opravljali različne naloge, od prevoza različnih surovin in materialov do sledenja levom in tako naprej. To je za seboj prineslo zvrhano mero terenske vožnje, vleke prikolic in drugih težkih predmetov, vožnjo čez reke in še kaj.

Vendarle v treh konfekcijskih številkah?

Pri Land Roverju sicer ne razkrivajo, kako se je prihajajoči novinec izkazal na preizkusih, poudarjajo pa, da so skozi teste na tako zahtevni vozni podlagi, kot so ji bili priča v danem okolju, pridobili številne uporabne tehnične podatke, s katerimi si bodo pomagali v zadnji fazi razvoja. Ta bo sicer po 1,2 milijona prevoženih testnih kilometrih predstavljen v prihodnjih mesecih.

Novi Defender – na testih se pojavlja različica z oznako 110 (toliko v palcih znaša njegova medosna razdalja), govori pa se tudi o prihodu različic 90 in 130 – bo sicer na ceste zapeljal že na začetku leta 2020. V ta namen so v podjetju Jaguar-Land Rover na Slovaškem zgradili novo tovarno, vredno milijardo funtov oziroma 1,13 milijarde evrov, v kateri si bo proizvodne zmogljivosti delil vsaj še z Discoveryjem. Cene naj bi se sicer gibale med 45.000 in 79.000 evri.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj